Advertenties


Klets maar raak DEEL 192

Gestart door Dennis Postma, 16 november 2012, 10:01:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Christian de Vriend

scheurtjes opvullen en vlak schuren,dan kan die zo gespoten worden denk ik.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dante

Voor op de remklauwen lijkt het me niet geschikt i.v.m. de hoge temperaturen... Het blijft natuurlijk rubber...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Fubar (Marcel)

Citaat van: Dante op 20 november 2012, 12:14:53
Voor op de remklauwen lijkt het me niet geschikt i.v.m. de hoge temperaturen... Het blijft natuurlijk rubber...

Y !-! ;)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Christian de Vriend

Voor remklauwen moet je dit idd niet gebruiken,tenzij de verf/rubber hitte bestendig is.

orginele remblokken zitten rond de 350 grd, als je dikkere remmen steekt gaat dat verder
voor mn 1,6 had ik EBC yellowstuff blokken,die gingen tot 550 grd.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Fubar (Marcel)

Dupli-Color Supertherm 300 Celsius voor de klauwtjes, is ook een optie.
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Heatzone (Mark)

Op youtube is er iemand uit Engeland/America die het spul verkoopt en duizenden dingen heeft getest.

O.a. het einde van de uitlaat in plastidip spuiten het spul kan dus wel tegen enige hitte. Maar hij staat natuurlijk alleen achter zijn eigen product en heeft het alleen hiermee getest. Zo heeft hij o.a. hele auto's ermee gespoten, logo's en wielen natuurlijk en nog veel en veel meer!

Fubar (Marcel)

Ik zal eens informeren in hoeverre de logootjes hittebestendig zijn :D
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dennis Postma

Citaat van: Christian de Vriend op 20 november 2012, 12:03:09
scheurtjes opvullen en vlak schuren,dan kan die zo gespoten worden denk ik.

Ik denk dat het opvullen nog niet eens zo zeer nodig is. Het is tenslotte een vloeibaar rubber wat je er op spuit en dus elastisch.

Heatzone (Mark)

Maar dat gaat volgens mij wel mee met de vorm van hetgeen waar je het op spuit! :O

J to the H (Jeroen)



Om het topic over xenon van Jpronk10 niet teveel te vervuilen hier even wat over dit ongelukje:

Carisma was van mij, iets minder kreukelzones als de skoda felicia. Was zijn schuld, wettelijk gezien.
Behalve het feit dat ik het heel vervelend vind voor de tegenpartij, vond ik het helemaal niet erg om dit mee te maken.
klinkt raar, maar dat ben ik misschien ook  8)7. Iedereen kon gezond uitstappen, en ik ben er niet op achteruit gegaan.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

Gister een nieuw spel gekocht voor de pc.
Eurotruck simulator 2.
Kom ik in het overige verkeer de megane 3estate tegen o-)
Truckertje

Tedo

Niet zo vreemd: die kom je in real-life ook veel tegen (helaas wel bijna altijd de lage-bijtelling-1.5-Dci)

Renegade (Mark)

Vandaag toch ff een pechdag... eerst getest op mn oude koplampen om ze donkerder te spuiten met de lak die ik had laten mengen, liep dus op niks uit. Net even de banden gaan oppompen, loopt mn linker voorband net iets te diep aan in het voorscherm -> randje van het voorscherm naar buiten gebogen en de lak eraf.... Goed, de banden dan maar oppompen, gaat het ventiel van mn linker achterband kapot... Sprong er gewoon opeens uit :neen:

Karin

Mark goed dat je eerst een test deed met de lak anders had het je ook nog een ander paar lampen gekost.

Voor de rest balen zeg en ook dat het allemaal achter elkaar gebeurd.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev