Advertenties


Klets maar raak DEEL 192

Gestart door Dennis Postma, 16 november 2012, 10:01:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

Heren.......ik heb iets gezien wat ik (blonT en 2 linkerhanden) denk ik zelf best wel kan .
Ik wil mn velgen zwart maken maar hoe ?
Ik denk dat dat best een mooi effect kan hebben dan wordt ze echt zwart geel met iets bling bling .

Gaan jullie me helpen ?..... :-*

Dennis Postma

Dat kan jij wel. ;) Misschien is plastidip een idee?

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Nicole

Die link sla ik ook meteen op! :-)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Renegade (Mark)


Rebecca Fontijn

Hmzz morgen beide plastidips eens grondig bestuderen dankmje wel

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

Plastidip schijnt iedereen te kunnen...?? -- Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Is plastidip op dit moment helemaal een hype? Op elke forum waar ik zit spreken velen erover. Maar enkelen hebben ook daadwerkelijk met dit spul gewerkt. Voor velgen zou ik het persoonlijk niet gebruiken. Het is veel te ruw om makkelijk schoon te krijgen. Neem daarbij remstof etc en je hebt een leuk karwei. Persoonlijk zou ik velgen eerder laten spuiten of desnoods poedercoaten.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dante

Het is daarentegen wel een goedkope manier om snel een andere kleur velg te krijgen... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Zowiezo ga ik de velgen spuiten. Maar plastidip is natuurlijk wel een makkelijke en leuke manier om je velgen te beschermen in de winter. Daarna trek je het er af.

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Benjamin Renon op 19 november 2012, 22:16:47
Is plastidip op dit moment helemaal een hype? Op elke forum waar ik zit spreken velen erover. Maar enkelen hebben ook daadwerkelijk met dit spul gewerkt. Voor velgen zou ik het persoonlijk niet gebruiken. Het is veel te ruw om makkelijk schoon te krijgen. Neem daarbij remstof etc en je hebt een leuk karwei. Persoonlijk zou ik velgen eerder laten spuiten of desnoods poedercoaten.

Denk dat het schoonhouden wel mee valt, er zijn er onder tussen ook genoeg die hun hele auto er mee doen.... En anders wat Dennis zegt, het is niet een permanente bedekking, ben je het zat  dan trek je het er zo weer af
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Fubar (Marcel)

#27
Misschien is plastidip ook iets voor remklauwen :huh: ;)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Renegade (Mark)

Plastidip kun je gewoon schoonmaken zoals je de rest van de auto doet. Heb al filmpjes gezien van helemaal gedipte wagens die gewoon door de wasstraat gingen.

Rebecca Fontijn

Ik ga me er echt eens in verdiepen misschien is et ook wat voor mn spoiler aangezien die wat scheurtjes heeft

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev