Advertenties


Klets maar raak DEEL 192

Gestart door Dennis Postma, 16 november 2012, 10:01:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Karin

@Fubar, wat? dat hij nog zo hoog staat bedoel je. Als ik de auto zou verlagen kan hij toch niet laag hier in de buurt. Je mag het wel een keer komen proberen hoe dat rijd haha.

Rogier

Laag rijden moet je leren Karin, ik kan bijna over alle drempels heen. en anders is het wie laag wilt rijden moet omrijden :P

Renegade (Mark)

Ik heb inderdaad ook totaal geen problemen met laag rijden :) alleen sommige parkeergarages moet ik vermijden en slechte wegen.

Het enige probleem zijn eigenlijk deze dingen:



Sommige gaan wel, sommige zijn net iets te hoog en kom ik met de dorpels ertegen als ik erover ben. En afgelopen week op een weg met extreme spoorvorming een draagarm tegen het asfalt gehad :neen:

Tedo

Eens dat het veel mooier staat, maar qua rijden vind ik het een crime. Als ik zie hoe sommigen capriolen moeten uithalen om ergens overheen te komen (en dan soms nog sssssssssssccccccchhhhhhhraaaaap! horen).... Nee, dank u.

Dennis Postma

Gezien de achterkant bij mij nog niet verlaagd is heb ik nog redelijk wat bodemspeling, al is het bij het op de brug rijden nog maar een centimeter ongeveer.

Met de neus heb ik eigenlijk nergens problemen en hoef ik heus geen rare capriolen uit te halen. Alleen bij het verlaten en op rijden van de parkeerplaats op m'n werk moet ik echt schuin de drempel op en af. Echter is dat meer het gevolg van een verzakking vlak voor de drempel.

Tedo

Jij misschien niet, Dennis. Maar die van jou ligt dan ook (nog) niet echt dichtbij de grond.

Koentje

Ik hoor ook soms dat geschraap over de grond.
En precies wat Renegade zegt, door spoorvorming daar heb ik meestal last van en dat ik dan mijn draagarmen raak.
Of over een weg met stenen waar ruilen liggen of hobbels (lees, geen drempels)

Rebecca Fontijn

@Heren even ter info Wateringen en laag is geen optie en daarnaast ga ik niet omlaag omdat ik het prima vind hoe ze nu is ..... Verder hou ik wel van jullie hoor  Y

Renegade (Mark)

Citaat van: Tedo op 27 november 2012, 19:19:29
Eens dat het veel mooier staat, maar qua rijden vind ik het een crime. Als ik zie hoe sommigen capriolen moeten uithalen om ergens overheen te komen (en dan soms nog sssssssssssccccccchhhhhhhraaaaap! horen).... Nee, dank u.

Sommige halen ook capriolen uit om op te vallen... Gewoon recht erover, schuin een drempel nemen weiger ik :grin: alleen opritjes/afritjes/inritjes en echte hoge drempels neem ik schuin.

Rebecca Fontijn

Ik neem alle drempels en oneffenheden in de weg gewoon recht zonder gedoe en weet je dat bevalt prima hahahahah

Xanquezer (Frank)

ik moet er ook schuin overheen :P
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Rohald

@Heatzone: Maar als je toch geld overhebt, waarom geef je dan niet een klein beetje uit aan een lidmaatschap van de club !-! :D
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

mark

@ heatzone mark aan de voorkant staan de meeste renault in monstertruck stand.
mijn hb heb ik voor 40mm verlaagd en ik heb nu voor ongeveer evenveel ruimte in de wielkuip als achter
(de schroefset staat bijna op de hoogste stand dus na de winter nog een stukkie zakken)  !-!

Karin

Laat ik het dan zo eens doen. Laten degene die verlaagd zijn eens hier in het dorp en naar mijn werk komen rijden. Kijken of jullie het dan nog een optie vinden.

Wegenonderhoud is hier niet grandioos, zeker bij de drempels. Ze vinden het volgens mij een sport om de verzakkingen die voor drempels ontstaan lekker te laten zitten.

Jeremy

Even een vraagje tussendoor...

Heb nu originele velgen aangeschaft, maar geen originele wielbouten erbij. kan ik diegene van de 18'' gewoon gebruiken?(Mits deze de juiste lengte hebben)
En hoeveel omwentelingen moet de bout minimaal maken tot de velg goed vast zit?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev