Advertenties


Klets maar raak DEEL 192

Gestart door Dennis Postma, 16 november 2012, 10:01:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

juul

Citaat van: Dennis Postma op 26 november 2012, 16:57:52
Tevens moet ik die groene rotzooi eens van de bestrating afhalen zoals jullie zien.  8)7

Om er hier maar even op terug te komen.
Moet je gewoon met bleek doen, niet al te veel rotzooi door de hoge druk spuit en het is zo schoon en ziet er uit als nieuw.

Christian de Vriend

Klopt,werkt als een trein...
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dennis Postma

Ik heb ook al de tip gehad om schoonmaakazijn te gebruiken. Is goedkoop en schijnt ook perfect te werken.

In ieder geval bedankt voor de tip. !-!

Heatzone (Mark)

Heren, eind dit jaar heb ik nog wat geld over dat ik aan me auto wil besteden, ik twijfel alleen waar aan precies.

Wat zouden jullie kiezen, angel eyes, RVS uitlaat systeem (vanaf midden demper/kat denk ik) of een schroefset :O?

De schroefset zou er wel onderkunnen alleen een vriend van me is pas volgend jaar ergens in juni terug om me torsieas te stellen..

Dennis Postma

Schroefset. De velgen en een eventuele verlaging maken de auto.

Rogier

Ik zou ook eerst voor de schroefset gaan, dan is namelijk je aanpassing meteen merkbaar. Angeleyes zijn leuk maar dat kan je later ook doen.

Heatzone (Mark)

Ja daar gaat mijn voorkeur ook naar uit. Jammer dat alleen me torsie as pas volgend jaar versteld kan worden.
Dennis jij rijdt ook met je achterkant zo hoog, is dat een beetje te doen?

Rebecca Fontijn

Ohh heerlijk nog 1 die wat omlaag gaat met zn auto  :D

Roadkill (Michiel)

Hehe gaat het dan eindelijk bij je gele biatch ook gebeuren????????
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

@ heatzone, er is vast nog wel iemand die je achterkant omlaag kan leggen toch ? het is wel te doen hoor met je voorkant lager dan de achterkant, alleen je neus staat meer na voren toe, en als je de auto weer recht legt doormiddel van je torsie verlaging kan je voor weer een stukje lager ;)

Rogier

@ beccie het zou nou toch wel eens tijd worden dat je cabrio een stuk gaat zakken :D

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Renegade (Mark)

Zeker weten schroefset !-! ik heb ook een tijdje rondgereden met alleen de neus verlaagd en het gaat prima, origineel staan ze sowiso een beetje hoog met de neus in de lucht.

Fubar (Marcel)

Geldt trouwens ook voor Karin d'r cab. Y :0 ;)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dennis Postma

Mijn achterkant is inderdaad ook nog niet verlaagd. Is prima mee te rijden. Dit laat ik waarschijnlijk ook zo tot na de winter.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev