Advertenties


Klets maar raak DEEL 192

Gestart door Dennis Postma, 16 november 2012, 10:01:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

@Ard: een Megane met een hazenlip!  8)7

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Rogier op  7 december 2012, 14:03:23
Ik zelf geef gewoon gas, rijd vaak 120/130 kmh tenzij ik het weg dek niet meer zie dan ga ik pas langzaam rijden.

Dat kan oog gewoon, enkel plotseling remmen of uitwijken kan wat problematisch zijn....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Zeker wanneer er geen winterbanden onder zitten. En ook die zijn geen garantie tegen ongevallen.

Heatzone (Mark)

@ dante, alleen de winterbanden? want heb de standaard lm velgen nog liggen.

Ik hou gewoon genoeg afstand, rem het meeste af op de motor, je moet geen onverwachte bewegingen maken en dan gaat alles prima zelfs op zomerbanden. Waar veel sneeuw ligt rij je gewoon rustig :)

Dante

Nee, niet alleen de winterbanden...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

@tedo en michiel, ik heb winterbanden onder de auto zitten, dus het remmen en dat soort dingen gaat goed ;) tenzij het echt glad is maar dat is het niet op de snelwegen ;)

Tedo

Snap ik; daarom zei ik ook "die zijn ook geen garantie tegen ongevallen". ;)

Rogier

klopt zeker, je moet er wel verstandig mee omgaan, en nooit volledig vertrouwen op je banden.

Tedo

Plus dat je nog afhankelijk bent van je medeweggebruikers (helaas).  l-

Benjamin Renon

Hier in Limburg is een flink pak gevallen. Ik gok zo'n 8 tot 12 cm sneeuw. Ben vanmorgen ook niet naar mijn werk gegaan, maar had afgesproken om voor een keer thuis te kunnen werken. Moet zeggen dat zoiets wel wennen is als je altijd op je werk zit. Ik ben de dag goed doorgekomen en heb aardig wat weg kunnen werken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

mark

Ik heb vandaag ook nog ff kunnen spelen in de sneeuw met mijn megane

Ze hadden vandaag niet voldoende gestrooid bij ons in de woonwijk, dus ik heb nog lekker een paar bochten kunnen driften  !-! :D

Kan niet wachten tot dat ze bijna door de pekel voorraad zijn, dan strooien ze namenlijk niet in de woonwijken bij ons  !-!

Rogier

bij jou strooien ze tenminste in de woonwijk, hier gebeurt dat echt niet. het is hier vaak 1 ijs baan. dan is het blij dat ik glij haha. hopelijk binnenkort nog meer sneeuwpret XD

Dante

Hier is de meeste sneeuw alweer weg... :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

Citaat van: mark op  7 december 2012, 20:05:17
Ik heb vandaag ook nog ff kunnen spelen in de sneeuw met mijn megane

Ze hadden vandaag niet voldoende gestrooid bij ons in de woonwijk, dus ik heb nog lekker een paar bochten kunnen driften  !-! :D

Kan niet wachten tot dat ze bijna door de pekel voorraad zijn, dan strooien ze namenlijk niet in de woonwijken bij ons  !-!

Ik ga altijd bij voetbalvereniging SVI op de parkeerplaats spele.
Maar daar is jammer genorg nu voor het eerst gestrooit  :x



Maar gisteren was het goed te doen op de weg.
Aan het begin was er amber gestrooid.
Maar dat is ook niet mogelijk als het nog heen 10 minuten sneeuwd. o-)
Truckertje

mark

Haha, maar als er bij ons niet gestrooit word dan is onze buurt een openbaar drift circuit.

Normaal rijden er s'avonds bijna geen auto's door de straten bij ons, maar zodra het glad is
dan komen alle jonge lui met de auto's spelen (waar onder ik  :D)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev