Advertenties


Klets maar raak DEEL 192

Gestart door Dennis Postma, 16 november 2012, 10:01:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

Het heeft vannacht bij ons in ieder geval niet gesneeuwd. Echter komt er volgens buienradar toch echt wel wat aan.

Rick Santbergen

Er ligt hier net zo weinig als gister.

Roadkill (Michiel)

ja een zwerm zwarte pieten.... Maar ook express wat vroeger opgestaan, alles schoon dat ik opstond, maar dat ik net een rondje liep met de hond begon het met sneeuwen. Ach ik zie het wel, grote thermobeker met koffie mee en dan moet het toch wel lukken ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

Zo ben op het werk, en kan zeggen dat ik erg blij ben met de banden die ik van Fubar heb overgenomen, is hier dus wel behoorlijk wit maar ook spekglad....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Hier ook winter wonderland (3 à 4 cm). Gelukkig hoef ik er vandaag (vooralsnog) niet doorheen.

Rogier

Bij mij thuis (westervoort) heeft het de hele nacht lekker door gesneeuwt, er lag denk wel zo'n 4 a 5 cm sneeuw. Ik vindt het prachtig, vanavond maar is kijken of er dan nog sneeuw ligt en dan eventjes een lege parkeerplaats opzoeken, lekker spelen met de auto :P

Van mij mag het wel lekker door blijven sneeuwen.

Heatzone (Mark)

Haha, hier sneeuwt het al de hele ochtend lang, het was vanochtend goed glad en heb diverse auto's rondjes zien draaien. Ik gelukkig niet (op me zomerbanden). Toppunt was een Opel Zafira die zichzelf vast schaarde in de opening van de rotonde. Maar glad is het zeker weten, als je langzaam rijdt is het wel te doen, maar toch maar eens opzoek naar winterbanden. Zoek 185/65/15 :O

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Bij mij in het Zeeuwse dorp heeft het wel gesneeuwd maar niet veel, de wegen zijn nog vrij van sneeuw.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Dante

Hier anderhalve centimeter & aan het dooien... :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rick Santbergen

Vanochtend makkelijk met 80/100 naar Helmond gereden en zojuist met 120/140 weer terug.
Wat een ophef weer om niks....

Rogier

Even van Dennis zijn Facebook pagina gestolen  8)7


Dennis Postma

Helemaal mee eens. Tegenwoordig word er voor bijna elke sneeuwbui een  zogenaamd weerallarm afgegeven. Met als gevolg, mensen worden gelijk paniekerig. Ook op de weg is men niets meer gewend. Men raakt in paniek zodra het eerste sneeuw vlokje zich op de voorruit laat zien en begint gelijk af te remmen als een gek. Gevolg, aanrijdingen, files en nog meer ellende.

@Rogier, het lijkt misschien lachwekkend, maar helaas wel de realiteit.  :x


Rogier

Ik zelf geef gewoon gas, rijd vaak 120/130 kmh tenzij ik het weg dek niet meer zie dan ga ik pas langzaam rijden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev