Advertenties


Klets maar raak DEEL 192

Gestart door Dennis Postma, 16 november 2012, 10:01:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo


Dante

Wij rijden door weer & wind. Er worden maar zelden bussen naar binnen geroepen i.v.m. sneeuwval. Daarnaast wordt er op busroutes ook extra gestrooid & zo... ;) Dus wel ff 'Dank je wel' tegen Veolia zeggen als je weer via de 70 route Sweet Lake City verlaat :q ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Ik had het over de Megane  ;)

Maar inderdaad; er lijkt nu beter te worden gestrooid dan voorgaande jaren.
Dus bedankt Veolia (al is dat natuurlijk voornamelijk in hun eigen belang) voor strooien op buslijn 70 (zie 'm wel eens rijden natuurlijk).

Dennis Postma

Lach maar jongens. Deze jongen rijd altijd, echter ga ik daar niet altijd zelf over. Heb vorig jaar ook op de beruchte vrijdag gereden en reed keurig op tijd soepeltjes tussen alle ellende door. o-)

Dante

Binnenkort wel zwaaien dan, Tedo..! Ik begin maandag in Z'meer op 32-urig onbepaalde tijd contract :)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Karin

Het hangt altijd van hogere hand af. Als die beslissen dat er minder of niet gereden wordt dan zal je je daar aan moeten houden en dat snap ik ook wel.

Ik heb nog wel meegemaakt dat er geregeld geen bussen reden door het weer. We hebben zelfs een keer op een stapavond een chauffeur geld geboden om een andere route te rijden dan hij eigenlijk moest om maar te kunnen stappen. Alleen de pech, toen we weer naar huis wilden reed er echt niets meer. Dus lopen van Naaldwijk naar Wateringen (km of 10) midden in de nacht. Wel gigantisch gelachen tussen het glijden door.

Tedo

@Dante: zal ik doen. Ik maak nogal eens gebruik van de Ruimtebaan (deel van route 70), hieronder te zien op Streetview:



Samen met een rode Megane I coupe trouwens  Y

Dante

Geinig... Is dat jouw auto op Google Maps?
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

mark

Haha als het klopt wat ze voorspellen dan ben ik morgen in dienst als sneeuw schuiver  :D

Ik ga morgen maar de binnenwegen nemen want ik heb geen zin om zoals vanochtend achter een idioot te rijden die denkt dat die er slicks onder heeft  8)7 Ik heb mij vanochtend helemaal kapot zitten te ergeren >:(

Tedo

@Dante: ja, ik zat dat stuk weg achter een Goopel Astra.
En als je naar m'n straat gaat, staat 'ie daar ook. ;)

Roadkill (Michiel)

@Karin, hoop het ook, ziet er wel gaaf uit daar (laat nog even in het midden waar het is) maar ga maandag iig wel ff flyeren op de parkkerplaats daar, stond een zwarte MegII CC en een witte MegIII station bose uitvoering
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

juul

Ik ga gelukkig met de fiets naar het werk, nergens geen last van omdat hier op alle wegen waar ik fiets gestrooid wordt.

Roadkill (Michiel)

Ik heb spikes voor op de mtb, echt ideaal :D (enkel 65km heen en dan aan het einde van de dag zelfde afstand weer terug zie ik niet zo zitten....)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rebecca Fontijn

Afijn 5 uur in de ochtend en het gras is nog gewoon groen dus snap de code oranje echt niet hoor

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev