Advertenties


Klets maar raak DEEL 192

Gestart door Dennis Postma, 16 november 2012, 10:01:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Dank jullie.
Ja dat is inderdaad iets Karin. Vanaf mijn nominatie was ik al enigszins verbaasd, je verwacht gewoon nooit dat je die ééne bent.

Maar het is wel een mooie beloning voor een moeilijke tijd. :)

Heatzone (Mark)

Dat is iets waar je trots op mag zijn Rick!!

Gefeliciteerd :)

Stefan

En je houd er nog een leuk zakcentje aan over ook zo te zien Y !-! :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roy (Coup a One)

Gefeliciteerd Rick Santbergen dat is een flinke opsteker maar zo gezien koste het je slechts ook gebak, aangezien je bij het bedrijf bent blijven steken !-!

Rick Santbergen

Ik ben ondertussen al veranderd van baan. ;)

mark


Edwin Postma

#126
Ik kreeg zojuist een berichtje van onze planning.

Beste collega's. Ons advies is om morgen voor alle zekerheid extra eten, drinken, warme kleding en extra dekens mee te nemen. :D


Ik doe het wel. Aangezien er wanneer er 1 sneeuwflokje valt heel het land plat ligt. l-


Truckertje

Dennis Postma

Ben benieuwd hoe het uitpakt. Ik ga vanavond de nachtdienst in. Voor de mensen die het niet weten, ik werk bij de spoorwegen. Die hebben niet zo'n goeie reputatie als het om sneeuw gaat.  8)7


Dennis Postma

Verder wil ik alweer de volgende forumregel onder de aandacht brengen:

CiteerTaal en leesteken gebruik:
Graag verzoeken wij iedere gebruiker op dit forum zijn/haar berichten op dit forum in het normaal Nederlands te plaatsen. Ook zal er gelet worden op het niet gebruiken van leestekens zoals punten en komma´s. Als wij zien dat iemand zich hier niet aan houd zullen wij het betreffende bericht eenmalig aanpassen en de gebruiker hier via pm op aanspreken.

Wees niet bang dat wij bij elke type fout of afkorting op zullen treden, deze regel is puur om het forum netjes, overzichtelijk en begrijpelijk voor iedere forumgebruiker te houden. Het is tenslotte een forum en niet een vorm van msn/chatbox.

Ik neem aan dat we allemaal de basisschool afgemaakt hebben dus let er a.u.b. op.  :police:

Tedo

@Dennis: hier niet, maar in Rusland rijden de treinen wel gewoon op tijd (ze hebben ruim 800 man die de spoorlijn sneeuw- en ijsvrij houden in dienst), terwijl het op de weg ook compleet chaos is daar.

Ik ga thuis werken, het was vandaag al lastig op tijd te komen (en dan was er nog niet veel aan de hand).

Roadkill (Michiel)

Ik had vandaag dus om 9:00 een gesprek in Diemen, normaal gesproken kleine 40 minuten rijden, maar ben maar om 7 uur gaan rijden, was er dus pas om 9:45...... ( lekkerre binnenkomer als je een sollicitatie gesprek hebt :( , maar had bijtijds gebeld dus werd me niet erg kwalijk genomen)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Wat zei je: mijn auto ligt heel laag, dus ik kom niet over die sneeuwduinen?  :D

Gekheid: Ik hoop dat je wordt aangenomen!  Y


Felix

Ik moet vanavond nog met de trein naar huis :D

Roadkill (Michiel)

Nee dan zou ik liegen, mijn auto staat alweer een maand stukkie hoger ;) lag meer aan de verkeers info (op de A7 stond 35 minuten vertraging volgens de radio, daar stond ik toen al een kleine 2 uur in..) en 90 % van de gasten op de weg moeten ze echt een rijverbod opleggen.. Op zeer goed te berijden wegen echt mega langzaam rijden met hun winterbandjes, terwijl er echt makkelijk stuk meer doorgereden kon worden.  Maar goed ik hoop het ook dat het wat word.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Hier ook; wel winterbanden, maar er dan mee rijden alsof ze d'r slicks onder hebben. Voorzichtig ben ik zelf zeker ook (en liever te laat dan een ongeluk), maar kom op zeg.
Aan de andere kant had ik vanmorgen ook een sukkel in een (lease) Accord die dacht over een besneeuwd verdrijvingsvlak nog even zijn voorganger in te halen (en daar dus hopeloos in faalde). Als dat mis was gegaan, had ik er bovenop gezet. Wat een #$@%#  >:(

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev