Advertenties


Schakelaar met een kruisje!

Gestart door keesk, 3 november 2012, 14:54:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

keesk

Hallo

Wie kan mij helpen aan het volgende: Sinds een week ben ik in het bezit van een Megane Cabrio 1.6 16V Privilege uit 2002. Echt geweldig leuk zo'n auto maar dat terzijde. Wat ik graag wil weten is het volgende:
Er zit een schakelaar in deze auto en ik en de vorige eigenaar kunnen niet achterhalen wat de functie hiervan is. Kent iemand deze schakelaar?
Ik had eigenlijk een foto erbij willen zetten maar weet nog niet hoe dit moet!.
De schakelaar zit boven het zekeringen kastje tussen de schakelaar voor het verstellen van je dashbord verlichting en de schakelaar om de koplamp hoogte te stellen.

Hoor graag iets van iemand, want ik wil zo graag weten wat de functie is!
Het leven is een pijp kaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel!

Stony (Robert)

misschien de vergrendeling zodat je achterramen niet naar beneden gaan als je op de schakelaar drukt?
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

keesk

Robert

Bedankt voor je snelle reactie!. Je bedoelt dat de achterramen dan niet meer open gedaan kunnen worden door degene die achter in zit?
Het leven is een pijp kaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel!

keesk

Robert Geweldig !

Stom dat ik er niet zelf op gekomen ben maar inderdaad. Hiermee kan je ervoor zorgen dat de achterraampjes niet open gedaan kunnen worden middels de daarvoor aanwezig knoppen....

Nogmaals bedankt!!
Het leven is een pijp kaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel!

Stony (Robert)

geen probleem ;) mooi dat het zo snel opgelost is ;) Als je wilt kun je jezelf hier ook nog even voorstellen ;) :
http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=1627.0
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

keesk

Robert

Ga ik zeker doen alleen kan jij mij aangeven hoe ik een foto kan plaatsen? Lijkt me leuk om een foto erbij te zetten van onze auto alleen zie ik niet hoe. Zie wel de knop alleen zet deze er dit neer.... . Ben niet zo handig dus vandaar...
gr kees
Het leven is een pijp kaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev