Advertenties


automaat olie

Gestart door danieldelano, 2 november 2012, 20:09:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

danieldelano

Hallo mijn naam is Daniel, ik heb de volgende probleem
Met het schoonmaken van mijn warmte wisselaar had ik deze van de bak gedemonteerd.
En toen startte ik de auto en spoot atf uit de bak, die fout maar wist ik veel.

Toen erna slipte de bak erg, liter atf gekocht erin gegooid en hij reed weer goed, maar nu nog een geluidje te horen tussen trap 2 en 3, dus wil ik de bak af tappen en opnieuw vullen,

Hoe veel gaat erin en hoe, kan ik dit het beste doen, ik weet dat er een speciale procedure voor is maar dit kost veel geld, dus wil zelf proberen.
Kunnen jullie me helpen ?


RobScénic

Daniel, zoals ik je op problemcar al meerdere malen heb verteld, en niet alleen ik: DOE DAT NOU NIET! Het risico dat je je bak sloopt is zo groot, dat risico moet je niet willen nemen. En dan, wat is er duurder? Bij laten vullen (liefst vervangen) door de dealer, of een bakrevisie/ nieuwe auto. Doe eens niet zo eigenwijs, we proberen je alleen maar te behoeden voor een van de grotere fouten die je kunt maken.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

danieldelano

Bedankt fitz voor de handige link.

Hiermee moet het lukken, nog suggesties verder.


Groet Daniel

fitz

Ik zou het niet doen... maar ja.

danieldelano


fitz

Het afbreukrisico lijkt mij wat aan de hoge kant. M.a.w. Verkeerd doen, bak in de soep, veel meer geld kwijt.
Maar succes iig

RobScénic

Ik heb het ook aan de hand van die beschrijving gedaan, resultaat: Een bak die in de soep liep. En als je dan naar een nieuwe auto uit moet gaan kijken, terwijl je geen rooie cent hebt dan baal je ervan dat je op dit punt wat geld wilde besparen. Zoals gezegd: ervaringsdeskundige!
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev