Advertenties


Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 19

Gestart door Stefan, 2 november 2012, 10:52:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo


Roadkill (Michiel)

Die valt nog wel te repareren voor een redelijk bedrag hoor, ff terugkomend op die MegII CC, slijtage aan de deur bestuurders kant zegt mij dat ie wel aardig wat kilometers heeft gemaakt. Auto word vaak voor 80-90% door maar 1 persoon bemand (kijk eens om je heen als je op de weg bent) dus als je dan zulke slijtage ziet op de bijrijderskant dan heeft ie echt wel wat kilometers gedraait (of de deur van de bestuurder kan niet meer open, dat kan natuurlijk ook :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Toch ontstaat slijtage/schade m.i. eerder door veel in en uitstappen dan lang in een auto zitten.
Tenzij iemand zwaarlijvig is en veel heen en weer schuift op de stoel, natuurlijk.
En ja: heel veel auto's worden grotendeels maar door 1 persoon gebruikt. Die van mij ook.
Maar die CC misschien wel niet.

En ja, die cabriolet is misschien nog wel te redden, maar let op: het betreft wel een IDE.
Ik gok erop dat hij voor onderdelen gebruikt gaat worden.

Roadkill (Michiel)

IDE is het niet waard imho om op te knappen. Wat die CC betreft, stel zijn enkel korte ritjes geweest (lijkt mij stug is een import, Belgen Fransen en Duitsers hebben altijd meer afstand om af te leggen naar mijn idee) zou je de auto dan nog willen??
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

In dat geval wil ik de kentekenbak wel overnemen! :p

Tedo

@Michiel: een oud collega van me heeft een 206 CC die geïmporteerd is uit België. Stond bij aankoop nog nauwelijks 30.000 km op. Juist cabriolets worden vaak voor "erbij" gebruikt, en hebben doorgaans minder gereden. En zoveel meer hebben Belgen niet te rijden, zeker als het de boodschappenauto is. Als het een grand tour was, had ik het verdachter gevonden.  ;)

Roadkill (Michiel)

Qua kilometers niet misschien, maar wel eens over de belgische snelweg geknald, of door een Ardens dorpje gecruised??? Man dan heb je zelfs in een ouderwetse Citroen CX nog bijna een niergordel nodig :D (en dan heb ik het nog niet over de gemiddelde rijstijl van de gemiddelde Belg ;) )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Zoals je weet kom ik daar geregeld. En vrijwel geen slijtage aan bekleding/interieur bij mijn grand tour (want die gaat meestal mee). Wel onlangs een nieuwe bestuurdersstoel erin gezet, maar bestaande bekleding overgezet. Hij zit weer als een nieuwe. De Belgen durven over het algemeen inderdaad wel hard te rijden, maar het zijn ook bijna allemaal "locals" met een zelfontbrander in het vooronder. En zonder te willen generaliseren: Belgen zijn óf heeeeeel zuinig op hun auto (gezien de diverse getunede wagens die je daar tegenkomt), of het interesseert ze helemaal niets.

Edwin Postma

Truckertje

Tedo


Edwin Postma

Nope. neusje blijft zo.
Al word de stootlijst wel mee gespoten o-)
Truckertje

Heatzone (Mark)


Tedo

Hmmm, da's niet echt het interieur dat zich goed houdt na een aantal jaar.

Iemand nog 16" Speedlines voor 75 euro?

Tedo


Dante

Bruut! Alsof er een tarantula (met 2 poten teveel) in het wiel zit...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev