Advertenties


Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 19

Gestart door Stefan, 2 november 2012, 10:52:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Hmm op zich  zou het moeten kunnen, maar als ik het autobedrijf in Hoorn ff bekijk (nou ja hun site dan) dan krijg ik toch mijn twijfels....... (Had even gehoopt dat het het bedrijf was dat een LPG/Diesel hybride heeft ontwikkelt, ook uit (of in de buurt van ) Hoorn... (die hebben iig 2 vrachtwagens omgebouwd die nu op een LPG/Diesel verhouding lopen van 30/70, schijnt aardig wat zuiniger te zijn.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stony (Robert)

RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

J to the H (Jeroen)

Stoney,

Mijn broer gaat morgen naar deze megane kijken..
Is dit een goede koop of zijn er teveel aandachtspuntjes?


Stony (Robert)

de auto rijd opzich goed, er zijn wel heel veel dingen al aan vervangen, o.a. de ruitenwissermotor, ruitsproeierpompje, verstuivers @1000 euro, en er is toen ik de auto net had ook een ander kachelhuis ingezet. toen ik de auto wegdeed was de accu niet helemaal fijn meer, die zou vervangen moeten worden. verder heb ik altijd met veel plezier in de auto gereden!
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

J to the H (Jeroen)

Okee, ik zag op je projectpagina van je ongelukje.. nog spoortjes van roest in en rondom de motor en dashboard, electronica etc?
En de Distributieriem nog vervangen?

Stony (Robert)

ja klopt ;) maar dat is helemaal goed hersteld, geen krom onderstel of wat dan ook ;) dat is ook niet de reden waarom de auto wegging ;) verder geen last van roest of wat dan ook, electra en motor altijd goed blijven werken! ;) Distributie moet nog wel vervangen worden.
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

JB

Leuke site met allerlei Xenon/Led verlichting, autoradio's, OBD's etc voor o.a Renault
http://www.lightinthebox.com/nl/

En ja het komt inderdaad aan voor 12 ct verzendkosten

kees de jong

#112
in verband met aanschaf nieuwe cabrio doe ik m'n megane van de hand.

http://www.tweedehands.nl/autos/autos/renault/megane-cabrio-f7r-motor-electrische-140346327.html

mocht je een liefhebber weten.
grt Kees
met vriendelijke groet, Kees

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Tedo


Tedo





Stony (Robert)

achterspoiler lijkt me een Elia Meran, dacht dat Benjamin deze op zijn coupe had ;) Ookal is dit een photoshop! denk ik dat die er het meest van in de buurt komt ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev