Advertenties


bakje in vloer rechts nat

Gestart door duckie1098, 1 november 2012, 23:41:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

duckie1098

hallo allemaal.

Vraag: wat kan er nog meer lekken buiten de parafaan en de afvoer van de airco?
Ik heb het idee dat als het regent mijn vloer rechts nat wordt.Niet de vloerbedekking, maar de bodem van het bakje in de vloer.Dit gebeurt niet persee tijdens het rijden.
Parafaan en airco voeren het water keurig af.

groetsels,

Ben

matthew

Lekkage via  de voorruit zou kunnen,heb dit al eens gezien dat de lijmlaag van de voorruit niet goed is.

duckie1098

De lijmlaag lijkt goed voor zover ik dat kan zien dan.Ik heb zelf ook al aan zoiets gedacht trouwens.
Is er een manier om dit te testen?
Als ik de vloerbedekking los haal dan zie ik een beetje kleverige massa aan de voorkant op de vloer maar kan niet zeggen dat dit vermengt geweest is met water.

Groetsels,

Ben

matthew

Hmm,je kunt het voor de voorruit testen door er met een slang water op te spuiten en dan 1 iemand kijken in de auto of het naar binnen lekt.


duckie1098

Tja, wat stom van mij.dat had ik natuurlijk zelf kunnen bedenken.

Oke,
Ik zal eens kijken.Bedankt voor de tip.

Groetsels,

Ben

antonionie

Parafaan voert water goed af zeg je, ik neem aan dat je deze ook gedemonteerd heb gehad om dat te bekijken. Bij mij werd ook de vloer en het bakje rechts nat. De afvoerkanaaltjes onder de parafaan zaten compleet verstopt. Deze doorgeprikt en met lucht schoon geblazen en nu blijft het droog.
Ook had ik water in de portiervakken, speakers gedemonteerd, kit op de randen waar de speakers tegen aan komen en de speakers weer gemonteerd met aan de achterkant  een "regenjas / cape"  van een plastic winkeltasje. Ook dat heeft goed geholpen!!

duckie1098

Dit is inderdaad al eerder gebeurt Antonionie, net zoals de deuren en de airco afvoer.

groetsels,

Ben


duckie1098

Nee Drekepeteke, airco ook niet verstopt.Hier is geen spatje water te ontdekken, het water loopt uit de afvoer.

Groetsels,

Ben

Tedo

Hoogstonwaarschijnlijk, maar zou het vanaf onder kunnen komen?

duckie1098

Wat mij betreft kan het overal wegkomen, want ik weet het echt niet.Bodem ziet er keurig netjes uit, goed in de coating, doppen geen roest rondom.

Maar zag gisteren wel weer dat er een cm water in het rechterbakje stond.Vloer bedekking is kurkdroog.

HELPPPPPPPP........

Groetsels,

Ben

duckie1098

goedenacht,

Heb de vloerbedekking en de isolatie uit de auto gehaald aan de passagierskant.
De isolatie was helemaal vol gezogen met water en er stond een beetje op de vloer.Gelukkig nul roest en (zeer) goed in de lak.Heb alles droog gemaakt en de iso een paar dagen bij de verwarming.Emmers water over de , met name, randen van de voorruit gegooid en geconstateert dat er geen water naar binnen komt.
Alles weer in elkaar gezet en nu maar afwachten of het weer nat wordt.
Kan het zijn dat er water binnenkomt in de wasstraat?Deze wasstraat spuit / sproeit namelijk aan alle kanten water op de auto.Ook heb ik het water er niet uit gehaald toen ik zo'n jaar geleden de paravaan afvoer ontstopt.Kan me voorstellendat dit water nooit verdampt in de isolatie met vloer bedekking erover heen.

Groetsels,

Ben

Francois

Is er al een oplossing gevonden voor dit probleem? ik heb het zelfde probleem namelijk.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev