Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 54

Gestart door Stefan, 28 oktober 2012, 22:16:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jaime

Zo'n vermoeden had ik al. Dus maar even kijken of we het aan kunnen passen dan. Heb nog tijd zat voor de zomer :)

Edwin Postma

Ik heb er ook 1gehad. Niet aangepast maar sluit inderdaad niet mooi aan.
Voor de mooi zal je de voetjes moeten af vlakken. Dan past hij mooi.
Kwestie van uitproberen ;)
Truckertje

Jaime

Ja had al bij jouw topic gekeken maar kon niet goed zien hoe hij bij jou aansloot.
Ja ga kijken of om hem af tevlakken idd en anders uitvullen met poly en dan opnieuw plamuren en spuiten.

JanJ


Jaime

#94
Ok dat wist ik niet JanJ , dan ga ik dat even uitzoeken waar die tekoop zijn.

Heb even snel op google gezocht maar daar kom ik alleen spiegel adapters tegen maar nog niet voor een spoiler. Heb jij een linkje evt waar ze te koop zijn ?

Dante

#95
Gisteren een messing schuurbitje voor de boormachine, stofmaskers & setje 13" Hockenheims voor de Polo gescoord:

Op deze velgen ga ik eens m'n schuurkunsten met dat bitje oefenen voor ik aan m'n (onder een dikke laag verf zittende) 14" Silverstone velgen begin

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Die velgen komen uit een periode dat ze nog op wieldoppen leken! Ben benieuwd!  Y

Dante

Ik ook... :D Ik zag dat de Hockenheims zwart in de gaten zijn gespoten & een bijkomend nadeel is dat de deksels van plastic zijn. Dat wordt dus sec oefenen op lakverwijdering, dan in de spuitplamuur & en standaard LMV kleur spuiten. De Silverstones wil ik helemaal lakloos & dan polijsten...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb


Renegade (Mark)

Die teardrops zijn altijd mooi !-! ik zou alleen de druppels zwart laten en de rest polijsten.

Roadkill (Michiel)

Lekker klusje Dante, enkel ff een tipje mijnerzijds; neem geen standaard MLV verf maar zoek naar een mooie zilver metallic van Audi,Mercedes, of BMW, dat geeft een veel mooiere uitstraling
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dennis Postma

Houd ons op de hoogte Dante. Ben benieuwd naar dat bitje en de werking er van. Gisteren heb ik ook al een heel klein beginnetje gemaakt met het opknappen van een van m'n velgen.

Roadkill (Michiel)

@Fubar :D (morgen komen de banden er bij mij onder btw, toch maar ff wat garages afgebeld of die tijd hadden aangezien er voor einde van volgende week sneeuw voorspelt word :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Ik kwam trouwens nog een handige link tegen voor degene die ook ooit van plan is zijn/haar velgen zelf op te gaan knappen:

http://www.newminiclub.nl/forum/about15506.html

Het ging mij persoonlijk om het herstellen van de stoeprandschade aangezien ik ook een paar plekjes heb (gelukkig niet zo veel als de velg in de link). Verder lijkt het mij netter gewoon de hele velg te spuiten om kleurverschil te voorkomen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev