Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 54

Gestart door Stefan, 28 oktober 2012, 22:16:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vincent

lang even niet on line geweest door een scheiding maar nu alles weer loopt heb ik ook weer wat nieuws gekocht een megane cabrio op lpg uit 1998 met leer en electrice dak waarvan denk ik het schoepen wiel vd pomp kaduk is ik heb hem eind volgende week en fotoos volgen zeker nog en ga jullie weer zien gr uit utrecht  !-!

mark


matthew


Heatzone (Mark)


Dennis Postma

Nu ik het achter de PC aan het bekijken ben vind ik het alleen nog maar mooier. De lijn in het dashboard komt er ook mooi uit zo.  _o_

mark

bedankt  !-! Ik ga er binnenkort nog ff op het werk voorzichtig met de verfbrander overheen want in het midden staat net iets te veel spanning op de folie en daardoor komt het iets los.

Als ik het weer glad strijk blijft het een paar uur goed zitten dus als ik de spanning er af krijg verwacht ik dat het goed blijft zitten. Maar dat gaat helemaal goedkomen  !-!


Karin

Ik zou het niet met een verfbrander doen maar met een fohn ofzo. Denk dat een verfbrander te heet is. Als je het met een fohn gaat proberen eerst aardig wat afstand en dan bekijken hoe dichtbij je moet komen om het goed te kunnen vormen.

Dennis Postma

Verfbrander kan denk ik wel maar houd daarbij wel genoeg afstand.

mark

onze fohn thuis die word niet heet genoeg om dit klusje te klaren  ;)

En die verfbrander op het werk die zet ik gewoon op de laagste stand dan kan ik nog net niet mijn hand er voor houden, dus dat is niet zo heel erg heet. Het is niet zo dat meteen de hele boel wegschroeit hoor  :D

Karin

Zal eerder smelten zijn, maar ik zag dat helemaal gebeuren haha.

Dennis Postma

Ik heb vanmiddag tijdelijk een setje andere velgen onder de auto laten monteren. Dit omdat mijn eigen set 17 inch opgeknapt moeten worden. Roy was zo aardig om mij zijn extra setje velgen te lenen, waaronder zijn 2 Delfts blauwe velgen. Ik moet zeggen dat het erg leuk staat onder een oranje auto  8)7. Ik zal morgen bij daglicht even een foto maken.

Helaas was er ook een tegenvaller. 2 van mijn velgen bleken wat krom te zijn en moeten dus gericht worden. Ik ga eerst 1 van de goeie velgen proberen netjes te maken. Als dat goed lukt laat ik alleen die 2 richten. Mocht het allemaal vies tegen gaan vallen ga ik informeren naar het volledig op laten knappen van de complete set.


Dante

Citaat van: Dennis Postma op 20 november 2012, 18:30:55
...2 van mijn velgen bleken wat krom te zijn en moeten dus gericht worden. Ik ga eerst 1 van de goeie velgen proberen netjes te maken. Als dat goed lukt laat ik alleen die 2 richten...
Bespaar jezelf de ergernis/moeite/tijd & informeer eens bij WielFix wat het totaal gaat kosten, als je er toch al 2 moet laten richten... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Jaime

Vandaag een spoiler binnen gekregen voor op me cabrio :) Het is een spoiler van een coupe maar hij schijnt prima te passen zo op het oog  :) Dus eerdags wat te doen  !-!


Dennis Postma

Zal zeker mooi staan. Maar je zult merken dat ie niet mooi strak aansluit op je kofferklep.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev