Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 54

Gestart door Stefan, 28 oktober 2012, 22:16:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

RobScénic

#60
Matthew, persoonlijk vind ik dat er een groot verschil zit tussen een typefout en een spelfout. De eerste, tja. Dat overkomt mij ook wel eens, daar stoor ik me niet zo aan. Wel vind ik dat je, voordat je iets post, even het geen wat je geschreven hebt na moet lezen. Dat gebeurd veel te weinig.

Spelfouten daar erger ik me rot aan, en vooral aan de meest simpele: licht in plaats van ligt, en de allerergste: gaspeNdaal in plaats van gaspedaal.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Tedo


Dante

On topic maar weer..? :police:

@Jeremy: Ok, ik dacht dat je een bruin interieur had. Rood is wel erg aanwezig, ja...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Jeremy


RobScénic

#64
Citaat van: Tedo op 16 november 2012, 08:42:46
@ Rob: hetgeen en "Dat gebeurt veel..."

Je hebt gelijk, het is me niet opgevallen met nalezen..... Zoals ik al zei, het gebeurt mij ook af en toe...
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

mark

Ik ben gisteravond 5 uur bezig geweest om mijn dashboard in carbonfolie te wrappen.
Het is op 1 schoonheidsfoutje na helemaal perfect gelukt.




rened

ziet er netjes uit ja! en dan moet je wel gedult hebben lijkt me!

Karin


Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo


Renegade (Mark)


mark

#72
ja het is 3m carbonfolie (ik had een goedkope site gevonden, dus meteen ff 1,5m bij 2m besteld voor 62 euro inclusief verzendkosten  !-! )

Ik ben er 5 uur mee bezig geweest

heb inmiddels ook het bovenste kapje van de stuurkolom gedaan, maar het onderste kapje begin ik  voorlopig nog niet aan die is echt moeilijk ;)

En uiteraard ga ik nog veel meer wrappen in het interieur  !-! als ik weer ff een avond de tijd heb


Christian de Vriend

mooie en sterke folie moet ik zeggen,alleen een kl**** klus om te wrappen in hoekjes en bochtjes.

als ik een tip mag geven?hou een busje wd40 en een doekje in de auto,als je ergens op een
meeting komt,of show,dan ff beetje op de folie sprayen (niet te veel) en uitvrijven met de
doek,dan krijg je een mooi effect,brengt de structuur mooi naar voren.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev