Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 54

Gestart door Stefan, 28 oktober 2012, 22:16:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tedo


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dante

De vulhals idd. Die zit onbeschermd net voor het achterwiel, dus alle vuiligheid e.d. hoopt zich daar heel mooi op. Dus na 22 jaar redelijk doorgerot...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Karin

Redelijk zegt hij dan. Dat er nog benzine in de tank terecht is gekomen lijkt me een wonder als ik de foto's bekijk hahaha

Heatzone (Mark)


Felix


Dennis Postma

Ik denk dat iedereen te geschokt is van Dante zijn rotte tank.

Maar je velgen zien er netjes uit.  !-!

Edwin Postma

@heatzone mark. Ik heb het je zondag al verteld. !-!
Goeie keuze.
Blijft een mooie simpele velg.
I love it ;)
Truckertje

Karin

Mark (Heatzone) sorry had de foto even gemist, maar ik vind ze erg netjes staan.

Tedo


Dante

@Mark: Geen verkeerde velgen !-!

Vandaag binnengekomen: Een Jabra Drive voor in de Polo, meer voor de muziekstreaming over Bluetooth dan het handsfree bellen, maar goed. Plaatje bij het praatje:

Setje 14" velgen op de kop weten te tikken voor de Polo (of de handel...). In een redelijke baggerstaat, maar ach, da's de Polo ook... :D
Plaatje:

De zgn. 10 Millionen velgen die onder de Golf II met dezelfde naam zaten:

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Als ze moeten worden zoals onder die golf zitten, dan heb je nog knap wat werk te verrichten. :q

Tedo


mark

#44
Gisteren heb ik mijn winterbandjes er onder gezet en mijn velgjes opgeknapt en gespoten, ik ga alleen nog wel ff 1 velg wisselen met mijn reserve wiel want dat is een dikke schade velg dus daar rij ik liever niet mee
(en die ook nog spuiten uiteraard  ;) )

en ze is achter uit haar zelf een stukkie gezakt  !-! !-! !-! ik kon eerst nog mijn schoen tussen de wielkast en het wiel krijgen en dat lukt nu niet meer. Ik heb alleen pas geleden de schokbrekers los gehad en een poging gedaan om haar een tandje lager te zetten maar dat lukte dus niet.

Net nog ff een kiekje geschoten !-!



Het knalt er wel lekker uit zo hehe :D

En ik heb ook nog whitewall verf besteld die krijg ik deze week binnen

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev