Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 54

Gestart door Stefan, 28 oktober 2012, 22:16:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

Netjes Benjamin! Was een andere radio met een carkit ingebouwd geen optie?  ;)

Benjamin Renon

Nope, ik wil namelijk zo veel mogelijk origineel houden incl. stuurbediening. Y
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roadkill (Michiel)

Net ff voor de Meg een ander stuur gescoord!! (en pookhoes, bakje voor onder de radio, en een beter passend microfoonhoudertje/zonneklep houder
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo


Roadkill (Michiel)

Yup ging ff kijken voor gasveren voor de scenic van mijn schoonzus, staat me daar een vreselijk compleet uitgeruste MegII ph2, ook een heel mooi half leer interieur, maar ja daar heb ik ff de munten niet voor (al was het niet duur, 2 stoelen + achterbank voor 200 euri..)

@Heatzone , ze hebben ook nog een Meg cabrio in jouw kleur staan, enkel is het een 2 liter
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Niet duur voor dat interieur! Welke kleur was het? En zag het er nog een beetje uit?
Aan de andere kant: ik heb net mijn bestuurdersstoel vervangen door eentje die meteen was gedemonteerd ten gunste van een Scheel stoel, dus ik zit weer heerlijk.

Maar jij hebt nu een phase 2 stuur begrijp ik?

Roadkill (Michiel)

Yup, denk dat het 1 van de laatste Grand tours van de MegII was echt alles er op en er aan, stoelen en bank gewoon nieuw (voor zover ik het kon zien) Stuur is ook ph2 wel zonder Airbag, maar die zou ik zo over moeten kunnen zetten meen ik. Misschien dat ie verder nog als optie panorama dak en volleder  had kunnen nemen maar verder zat echt alles er op.

P.s. ik lees steeds btw dat je de pookknop er zo vanaf kan halen, maar deze zat echt retevast, net als mijn pookknop. Dus of ik ben een mietje of ik doe iets verkeerd...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Was het toevallig dit interieur?
Wat is er met die grand tour gebeurd? Voorzijde in puin?

Pookknop is mij bij de vijfbak ook niet gelukt, dus alleen het plaatje overgezet.
Maar als jij de hoes wil vervangen zal 'ie er toch aan moeten geloven.

Airbag kan je idd overzetten (wel jammer dat je niet de zilveren ring oo je stuur hebt van de phase 2, maar dat is bijzaak).

Roadkill (Michiel)

Voorzijde aan puin, bij je link doen een aantal foto's het niet maar als ik kijk naar die foto met die sleutelkaarten erop lijkt het stiksel er in ieder geval erg op. Hoes lukt mij btw prima om te vervangen zonder de pookknop er af te halen.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Waarom wil je de pookknop eraf hebben dan?

Interieurfoto was misschien niet zo duidelijk, ik bedoelde dit:


Roadkill (Michiel)

Yup dit interieur was het, pookknop die er nu bij mij op zit ziet er minder goed uit als de bijna nieuwe die op de sloper zit..
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

ja zelfde interieur als ik, TechLine uitvoering, ik heb dan een 3 Deurs.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier


Tedo

#209
@Erwin: inderdaad, voor de laatste Megane's hebben ze het techline interieur van 2005 weer van stal gehaald.

En die C2/Evo crossover: het lijkt de chopshop wel.  ;) Er staat nog wat leukers in die garage: een witte Clio V6.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev