Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 54

Gestart door Stefan, 28 oktober 2012, 22:16:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeremy

@Michiel: Nee die zijn nog goed blijkbaar en vond ze best prijzig en snapte geen zak van welke ik nodig heb :D
Net terug van de Brezan.. voor het eerst dat ik daar kwam en zag dat ernaast een tuning winkel zit, dus met iets meer thuisgekomen als gepland...

Veerspanners, Xenon set, Silvervision knipperlichten en Led stadslicht:



Werd weleens tijd dat ik wat modernere verlichting aan de voorkant heb !-!

Karin

Dus Brezan werd uiteindelijk duurder dan je dacht (met die tuningwinkel ernaast) haha. Moet je dus niet te vaak heengaan.

Jeremy

Haha inderdaad! Slecht voor de portemonnee! Maar wel handig dat ik nu een winkel in de buurt heb... hoef ik tenminste niet meer online te bestellen  !-!

rened

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 28 december 2012, 14:20:52
Doe je ook meteen de verrpootlagers vervangen dan, je hebt dan toch de hele zooi al los

verstandig advies!
En als je ze gelijk koopt met schotel erbij, kun je de originele veren/schokbrekers in een stuk houden!

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Roy (Coup a One)

Via marktplaats had ik een bod uitgebracht op chromen lexus achterlichten, het bod was geaccepteerd nu ook van marktplaats verwijderd maar vanaf 2e kerstdag wordt er simpelweg niet gereageerd 8)7

Stony (Robert)

wat voor lexus lichten roy? zulke welke ik in de coupe had? mn ph2 kabels gaan naar rohald toe maar mocht je interesse hebben kun je de mijne anders overnemen met ph1 kabels? :P
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Roadkill (Michiel)

@Jeremy, die silvervision zijn van autostyle?? (zo ja dan moet ik je waarschijnlijk teleurstellen, die gaan nie passen nie...)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Er is ook maar een type echte Silvervision lampjes, die van Philips (zijn ook meer zilverkleurig aan de buitenkant).

Jeremy

#174
@Michiel: Geen idee welk merk, maar weet wel dat ze al 3 dagen vrolijk aan het knipperen zijn dus ze passen in ieder geval wel! !-!
En de oranje gloed is totaal verdwenen in de koplamp dus ik ben er tevreden mee :)


Roadkill (Michiel)

Dan hebben ze dus verschillende types, want bij mij pasten ze totaal niet, pinnetjes van de bajonetaansluitying zaten namelijk verkeerd
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Benjamin Renon

Philips produceert de silvervision lampjes in Nederland ook niet meer. Het is hier de huidige voorraad opmaken. Zover ik weet was Philips ook de enige met een e-keur.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Jeremy

#177
Kan Kloppen Michiel... Je hebt namelijk 2 verschillende: 1 waar de pennetjes recht tegenover elkaar zitten en 1 waar ze iets verschoten zitten en de laatste past alleen bij de Megane

Trouwens al 2 pogingen gedaan om de ophanging te vervangen... Bij de eerste poging niet gelukt omdat met de bahco de onderste bout niet los ging. Vanochtend ringsleutel 17 en 19 gehaald en nog een poging gedaan... blijkt dat ik dus 16 en 18 nodig heb.... Wat een pech weer!
Ik haal van de week wel een complete set ringsleutels en dan volgend weekend nog maar een poging doen!

Renegade (Mark)

Met de pinnetjes recht is BA15S (P21W) en met de pinnetjes versprongen is BAU15S (PY21W) aan de voorkant heb je idd de BAU15S nodig en de achterkant weer de BA15S !-!

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev