Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 54

Gestart door Stefan, 28 oktober 2012, 22:16:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

juul

misschien een ijskrabber gebruiken om het eraf te halen.

Dennis Postma

Daar zat ik ook aan te denken. Is toch weer wat zachter dan staal. En toch ook weer sterker dan een houten spatel.

Maar misschien moeten we hier even mee verder gaan in het klets maar raak topic of een appart topic als daar behoefte aan is. Dan kunnen we het hier weer houden bij de nieuwe aanwinsten.  :)

mark

 @ renegade mark ja ik heb in principe elke zaterdag de verwarmde werkplaats met 4 bruggen van mijn werk tot mijn beschikking
(zolang het voor mijn eigen auto is of de clio van mijn moeder is dan hebben ze daar geen problemen mee ;) )

Edwin Postma

zo. vanmorgen naar essen geweest !-!
gelijk even een schroefsetje meegenomen 8)7
Truckertje

mark

Kijk goed bezig  !-! Ik kan er helaas dit jaar niet heen, volgend jaar beter  ;)

monteurtje

ik zeg gisteren even met een vriend van me naar midden nl gereden voor een kofferbak en spoiler en een setje achterlichten.
Daar aangekomen heel leuk een kofferbakklep met spoiler in kleur mooi, een mooi setje achterlichten erbij netjes.

gevraagd heb je toevallig ook nog een klokhuis voor een coupe "jep heb ik moment zo terug"
komt die man weer terug weetje wat neem alles maar mee dus ik zeg "ja is goed".
ofterwijl gister met een afgeladen vw polo variant die al verlaagd was maar nu gewoon letterlijk aan de grond lag naar huis gerededen met megane coupe cabrio spullen.

maar vandaag maar de klep erop gezet en gekeken of de achterlichten passen maar dat wordt van de week verder afwerken ivm het niet helemaal paste.
als ge ut ni wit gebruikte kit ga da ni dur gebruikte pur als da nie hoef gebruikte un schroef

2 daily cars update: renault megane coupe phase 1 (1.6 8v project X), Renault megane coupe phase 1 (2.0 16v 150pk)

Edwin Postma

Gister heeft Jos bij mij de schroefset gemonteerd.
Jammer genoeg kan hij niet lager :cry:
Toch ben ik zeer tevreden over de verlaging.


Truckertje

Paul

toch aardig laag zo.
heb je geen last van de stabilisator die tegen de carrosserie aan komt?
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Edwin Postma

#143
Nope.
Truckertje

Roadkill (Michiel)

Ach dan haal je die toch weg :D , en als je dan nog ff de onderste ring weg haalt kan ie nog een cm lager....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

matthew


Paul

bij mijn broertje klapt hij tegen de carroserie aan.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Edwin Postma

#147
Bij mij niet. :q
Niet dat mij is opgevallen tenminste ;)
Truckertje

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Paul

Hij heeft wel rs schermen e.d misschien dat hij wel lager is, maar het er anders uitziet.

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev