Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 54

Gestart door Stefan, 28 oktober 2012, 22:16:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Stefan

Dennis,
Meteen je achterste remtrommels even voorzien van een mooi laagje lak zou ik zo zeggen.
Verder hoop ik dat je de velgen snel klaar hebt, want dat delfsblauw ziet er natuurlijk niet uit... :neen: ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Renegade (Mark)

Nieuwe spoorstangeindes !-! morgen een afspraak om de wagen uit te lijnen en dan is ze weer klaar voor de winter.

Voor de mensen die dit ooit moeten vervangen, besteed dit niet uit ! Het enige dat je nodig hebt is een haakse slijper, sleutel 13, sleutel 17 en een beetje algemeen verstand :) laten vervangen had me €100+ gekost aan uurloon zonder materiaal en nu is het klaar voor €45 :) uurtje werk en alles is weer gangbaar.

Heatzone (Mark)

@ mark, top die motorkap zo ziet er strak uit man!

@ dante en dennis, goed bezig heren :)

@ mark, haha wat is het toch handig als je handig bent!

mark

#123
dankje  ;)

@ Renegade (mark) goed bezig  !-!

@Heatzone (mark) Ik ga het waarschijnlijk deze winter nog wel ff een keer over doen (dit keer met iemand die mij helpt  ;) ) zodat ik het er wat strakker op krijg, maargoed eerst weer wat folie bestellen  !-!

Renegade (Mark)

Het ziet er anders aardig strak uit hoor ! Heb je het binnen in een verwarmde ruimte gedaan ? Anders kun je misschien beter wachten tot het wat warmer buiten is, dan laat de folie zich ook gemakkelijker verwerken :)

Dennis Postma

Bedankt voor de reacties.

@Stefan. Dat zal ik tzt inderdaad even mee pakken.

Dante

@Dennis: Ik zie net dat je het lood & ventielen nog op je velgen hebt zitten. Dat had ik er wel afgehaald. Schuurt & spuit uiteindelijk fijner. Naast het feit dat je er toch banden omheen moet laten leggen, dus nieuwe ventielen & lood... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb


Dante

@Dennis: Ok dan :)

Vandaag verfafbijt behandeling #2:


Weer iets geleerd: Stalen krabber werkt beter dan houten gourmetspatel :D Maar kan wel krassen veroorzaken...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Welk goedje gebruik je Dante.

Het schuren gaat opzich prima maar daar gaat een hoop tijd in zitten. Ik neem aan dat het met zo'n goedje sneller gaat?

Ook ik ben net weer een uurtje of 2 aan het schuren geweest.  8)7

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb


Dante

In een bakje doen, aanbrengen met een kwast (Handschoenen!!), tijdje laten werken, tussendoor af & toe bevochtigen met een plantenspuit met water & krabben met een spatel (hout = poreus maar krast niet; staal = sterk, maar kan krassen). Heb momenteel een Silverstone met 3 lagen liggen. Die is morgenochtend aan de beurt. Die grijze verf is sterk spul, zeg maar... 8)7
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma


Renegade (Mark)

Is omdat dat volgens mij ook een coating is, die krijg je er idd niet zonder slag of stoot vanaf !

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev