Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 54

Gestart door Stefan, 28 oktober 2012, 22:16:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Renegade (Mark)

Nieuwe ruitenwissers aangezien de oude wat strepen trokken in plaats van goed deden wissen en een busje blanke lak met zwart erin laten mixen !-! Morgen eens ermee stoeien op een oude koplamp en als het me goed bevalt gaat de fly-eyes folie eraf en worden alle lampen in een subtiele doorzichtige zwart tint gespoten :)

Tedo

Voor stoeprandschade gebruikte ik Loctite twee-componenten aluminium vuller/plamuur. Werkt perfect, maar wordt wel knoerthard. Daarna afwerken met autoplamuur.

Dante

@Dennis: Ik heb hier ook een bergje info gevonden. Misschien ook voor jou handig... ;)

@Tedo: Ik heb hier nog zo'n 2-componenten vuller liggen die ik op m'n Saros velgen wilde gebruiken... Dat zal nu waarschijnlijk op de Hockenheims worden gebruikt... :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

@andere banden achter laten monteren achter, aangezien profiel dus best wel wat uitmaakt als het hard regent...... (en ik had dus bijna geen meer, maar 2 knappe banden van Fubar over kunnen nemen)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb


mark

Gisteren druk bezig geweest met 3m carbonfolie en heb motorkap gedaan.
Op de onderste 15 cm na is het redelijk goed gelukt !-!
De onderste 15 cm vielen vies tegen >:( door de bolling van de kap


Jaime


Roadkill (Michiel)

Dat is een aardige klus geweest.... (maar ziet er netjes uit!)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

Ja dat klopt  :) maar de onderste 30 cm was het meeste werk hoor  Y

Ik zal het van de zomer nog wel een keer overdoen  !-! ben nu inmiddels door mijn voorraad folie heen  :D

Jacob

Citaat van: Dante op 22 november 2012, 22:47:55
Gisteren een messing schuurbitje voor de boormachine, stofmaskers & setje 13" Hockenheims voor de Polo gescoord:

Op deze velgen ga ik eens m'n schuurkunsten met dat bitje oefenen voor ik aan m'n (onder een dikke laag verf zittende) 14" Silverstone velgen begin


Ik zou eerst dat schuurbitje maar laten liggen en aan de slag gaan met verfafbijt. Ben nu ook met een setje bezig, maar ik gebruik dus alleen maar schuurpapier (geen bitje) als het echt nodig is (/voor de gerepareerde delen).

Dennis Postma

Ik had nog een foto beloofd van de Meg op Delfts-Blauw:



Bij het achterwiel begint de folie los te laten. Maar het staat wel geinig. De andere kant zit geen folie op en is dus normaal.

Verder ben ik vanmiddag begonnen aan mijn eerste velg. Dus dat is even een geduldig werkje, schuren. Met dit als voorlopig resultaat. Ik ben nog niet helemaal klaar met schuren maar het schiet in ieder geval mooi op.

Links een nog niet aangepakte velg maar wel een die in dezelfde staat verkeerd als dat deze was voor ik er aan begon:


Tevens moet ik die groene rotzooi eens van de bestrating afhalen zoals jullie zien.  8)7

Karin

Ziet er netjes uit Dennis.

En die bestrating zou ik in het voorjaar doen. Anders kan je het in het voorjaar denk ik weer doen.

Dante

Goh, jij ook al Dennis..? :D

Korte recap van mijn dag:
Verfafbijt uittesten...

Er net op:


Eraf:



Conclusie:
Er mag meer op, er mag harder gekrabt worden, er mag meer geschuurd worden & die geur...... 8)7
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Yep hier ook al. Morgen even weer schuurpapier voor de schuurmachine halen. Ik moest de werkzaamheden hier helaas stil leggen gezien het schuurpapier op was. Moet zeggen dat het me tot nu toe nog niet tegen gevallen is. Het is alleen een werkje waar je veel geduld bij moet hebben.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev