Advertenties


Klets maar raak DEEL 191

Gestart door Benjamin Renon, 28 oktober 2012, 21:10:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Paul

Nou die banden zijn waarschijnlijk al een half jaar kaal, gelukkig is er niks gebeurd.
Die remschijven mogen ook wel een keer, die zijn ook onder de maat als je gaat meten denk ik.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Dennis Postma

Op zich leuk om te zien hoever je een bant uberhaubt op kan rijden.
Maar het verwonderd mij dat er geen ongelukken gebeurd zijn op deze banden i.c.m. ons regenachtige klimaatje.  :x

rened

wel leuk om te zien dat jouw banden heel vlak afgesleten zijn.
Mijn 215/35/19 banden die voorop lagen zijn eigenlijk alleen aan de randen afgesleten,
terwijl er in het midden nog genoeg profiel zit. Ontdanks dat ik met 2.5 bar reed.

J to the H (Jeroen)

Citaat van: rened op  5 november 2012, 10:24:18
wel leuk om te zien dat jouw banden heel vlak afgesleten zijn.
Mijn 215/35/19 banden die voorop lagen zijn eigenlijk alleen aan de randen afgesleten,
terwijl er in het midden nog genoeg profiel zit. Ontdanks dat ik met 2.5 bar reed.

Als dit alleen bij de voorwielen is, kan het zijn dat je je auto een keertje moet uitlijnen?
Kan een hoop zeggen over een te hoge bandendruk, maar doe ik ook.
Je hebt wel kans op ongelijkmatige slijtage, en doordat je banden harder zijn, minder schokabsorbtie, waardoor rubbers sneller slijten.
Maar ach, ik rijd ook altijd met 2,4 bar dus ik kan er wel inkomen. Als je de nadelen maar weet  ;)

Tedo

Zo te zien waren het Michelin's: welk type, en hoeveel km heb je er mee gereden?

Rebecca Fontijn

Gister een Ipad aangeschaft maar moet er wel erg aan wennen hoor pfff

Dante

Dat wordt flink sparen voor 17" rubber, Erwin :q
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Heatzone (Mark)

18 inch heeft Erwin volgens mij :P

Benjamin Renon

Jij aan de iPad Rebecca. Dat had ik niet verwacht. Mag aannemen dat je na een paar dagen gewend bent?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

een I-pad is wel 1 van de makkelijkste :P een kindje van 1,5 jaar kan der zelfs mee werken. In de I-phone 5 hebben ze aan de kleintjes gedacht, er zit namelijk een ingebouwde rammelaar in :P er zit namelijk iets los in elke i-phone 5 :D

Dante

Nou we het toch over telefoons hebben... Rogier, wat zou jij kiezen: Nokia Lumia 900 of Samsung SIII..?

Enne... iPad..? ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

ieder zn keuze en smaak Dante

alles heeft zn voor en nadelen.

zelf vind ik dat android niks,maar dat is mijn mening.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Karin

@Rebecca, veel plezier ermee.

Dennis Postma


Rogier

@ Dante ik heb een Samsung SIII, Nokia wil ik niet meer hebben omdat ik het echt geen fijne telefoon vindt, en appeltjes koop je bij een groente boer :P

Kennen jullie deze telefoon grap ook al ?


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev