Advertenties


Klets maar raak DEEL 191

Gestart door Benjamin Renon, 28 oktober 2012, 21:10:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rogier

Als je je auto aanpast vraag je altijd wel om aandacht, je wilt niet weten wat voor scheve gezichten ik allemaal wel niet zie en de opmerkingen die ik hoor vanwege me roze velgen :P
Ik vindt het mooi, vooral als er mensen even hun duim opsteken of roepen hoe strak de auto wel niet is.

Ik kan ook goed begrijpen dat wanneer je bij de wasbox staat dat er dan mensen zijn die een praatje komen maken best vervelend is, daar voor hou ik het kort of reageer ik gewoon kort af :P houden ze vaak op hahhahaha.

Een auto aanpassen na je eigen smaak is altijd leuk, alleen je doet het niet alleen voor jezelf maar ook meer voor een ander, want aan de binnenkant zie jij de buitenkant niet :P

Christian de Vriend

Lang geleden had ik een metalic groene renault 19 1,7 RN latitude,deze had ik door trimeline laten bestickeren met sportstriping,deze liep van de koplamp
naar achter,en ging over de spoiler naar de andere kant,samen met simpele velgjes en verlaging had ik ook bekijks

echter de ene vond het mooi,de andere vond het lelijk,tis maar net hoe iemand er over denkt.

met die zelfde auto haalde ik iets uit,wat eigenlijk altijd de (goeie) aandacht trok,met name in tunnels.

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roadkill (Michiel)

@ Jeremy; met gesloten beurs het hele front ruilen lijkt mij wel wat :D (al ziet mijn front er wat minder netjes uit dan die van jouw..... )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

@Michiel: hij wil ook een phase 2 neus, dus je zal even moeten speuren. Lijkt me beter vindbaar dan een RS bumper.

Roadkill (Michiel)

Yup, maar alle plannen staan momenteel zwaar in de ijskast.....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Jeremy

Al had een je een Phase II neus gehad dan had ik het gelijk gedaan ondanks dat een RS bumper een hogere waarde heeft, maar ik lees al zo lang dat je zo'n bumper wil dus gun ik je hem van harte :)

juul

Citaat van: Rohald op 30 oktober 2012, 21:46:16
@Juul: ik denk ook de BDP-sensor. Klachten komen mij namelijk bekend voor.
Vervang hem wel snel. Ik kreeg later ook andere klachten. Plus dat het best irri gaat worden als je dat elke dag hebt :D

Vandaag weer gehad dus maar is even naar kijken. Tevens brandde nu ook het lampje van de accu.

Renegade (Mark)

Toenet de koplampen maar eens gemonteerd aangezien het lekker weer was maar man.... wat valt dat toch tegen bij een megane om te doen ! 4uur bezig geweest in totaal en beide bouten die de bumper aan het zijscherm houd knapten gewoon over :neen:

Nog geen foto's aangezien het pikkedonker was toen ik klaar was en ik gisteren 2 verschillende xenonlampen mee heb gekregen :neen: stond beide 6000k op maar eentje is overduidelijk 4300k

Renegade (Mark)

Iemand trouwens een idee hoe je die lampen fatsoendelijk afgesteld krijgt ? Ik heb al eens aan die stelschroef zitten draaien maar echt veel verschil komt er niet in het lichtbeeld :neen:

Roadkill (Michiel)

#54
Citaat van: Jeremy op 31 oktober 2012, 16:00:35
Al had een je een Phase II neus gehad dan had ik het gelijk gedaan ondanks dat een RS bumper een hogere waarde heeft, maar ik lees al zo lang dat je zo'n bumper wil dus gun ik je hem van harte :)

Maar ik heb geen ph2 neus :( Jammer anders was ik dit weekend nog naar je toe gekomen ;)

Btw net een hele leuke vulling van de parkeer vakken ff verderop hier in de straat, buur(t)man heeft zelf een Porsche Boxer spider en een Infinity FX350 maar had nu geloof ik ff wat vrienden die langs kwamen..... dus stonden er nog een Merc SLS AMG, SL 63, Porsche 991 turbo Cabrio en een SLK AMG55.....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Jij woont in een leuke buurt, Michiel ;-)

mark

@mark

ja dat is bij mij ook het geval, maargoed als iets 12 jaar vast heeft gezeten dan kan je dat heel makkenlijk overkomen (is bij mij ook het geval hoor, gewoon zo laten zitten, de bumper zit nog wel vast met een redelijk sterke stugge wielkuip ;) ) ik rij al een half jaar zo rond en de bumper blijft keurig op zijn plek !-!

Renegade (Mark)

Dat was idd ook het plan :q de wielkuip houd de bumper op 2 plaatsen vast en die geleiding waar hij in schuift zit ook behoorlijk strak. Alleen morgen even mn xenonlampjes ruilen voor n setje fatsoendelijke 6000k, de lampen goed stellen en dan issie klaar voor zondag  !-! op poetsen na dan...

Benjamin Renon

Als je toch bezig bent kun je ze ook uitboren en een ander boutje plaatsen. Het zou ook niet veel extra werk hoeven zijn. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Renegade (Mark)

Nou, ik moet buiten op een grindpad zonder verlichting sleutelen dus als het donker is dan is het ook ECHT donker :neen: heb mijn best moeten doen om in de 4uren die ik bezig ben geweest voordat het stikke donker werd de lampen te monteren en de kabeling te leggen. Boutjes uitboren komt nog wel een keer, het voordeel nu is dat ik wel wat meer beweging in de bumper heb mocht ik eens op een stuk komen waar ik echt niet om de kuilen/drempels kom.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev