Advertenties


Klets maar raak DEEL 191

Gestart door Benjamin Renon, 28 oktober 2012, 21:10:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rogier


Heatzone (Mark)

Haha vooruit Rogier, omdat jij niet op de afsluitmeeting bent!

Vind het er in het echt beter uitziet dan op de foto, maar dat is voornamelijk omdat het nu lijkt alsof het slecht geplakt is rond de warmte regelaar enzo.


*stukje aan de zijkant voor me gevaren lichten is idd niet gewrapt was niet los te halen en het was laat dus ik had er geen zin meer in :$

Rogier

Ziet er leuk uit, alleen had ik wel het hele middenconsole gedaan, dat zou het beeld completer maken ;).

Heatzone (Mark)

Zoals ik zei, ik was te lui het helemaal af te maken :P, de rest komt nog als ik meer tijd heb!

Renegade (Mark)

Ziet er netjes uit !-! en met losse stickers krijg je idd heel veel naden waar zich een hoop viezigheid in gaat ophopen die je niet meer weg krijgt.

Vandaag de nieuwe platen opgehaald en gemonteerd. De hele dag lekker weer, ben ik de platen erop aan het zetten en je raad het al, regen... :neen: nog steeds geen foto's kunnen maken.

Dennis Postma

Ik vind het er geinig uitzien.  !-!

mark


Heatzone (Mark)

Straks naar de meeting op me nieuwe velgjes! Michiel spotte me velgen gisteren al toen hij me zag rijden!

Renegade (Mark)

Toch nog zo snel een setje gevonden die aan de eisen voldoet  :shocked: ? Ik ben heel erg benieuwd !

Heatzone (Mark)

Haha ja echt een cool setje, had alleen geen centeerringen in de goede maat dus hij trilt een beetje :p

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Zo ik heb gisteren samen met Christian mijn wielen verwisseld!
en het was hard nodig ( Plaatjes zeggen meer dan woorden ):















Dus volgend jaar wordt het weer nieuwe banden halen, ik zat te denken aan FalKen banden.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Renegade (Mark)

Sow, dat zijn echte slicks geworden :q

Christian de Vriend

Erwin weet waar die voorlopig voor werkt,een 4 tal nieuwe banden.

Viel me ook op dat zn schroefset er nog netjes uit ziet,het kost wat,maar dan heb je ook wat.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Karin

Erwin heb jij mazzel gehad dat er niets gebeurd is. Wat zien die banden er uit zeg. Zaten ze er al zo lang onder of heb je er teveel gekke dingen meegedaan?

Christian de Vriend

Doe eerst het laatste,en dan het eerste  :q

Laat ik het zo zeggen,te gek doen kan je met zo'n opset niet echt,het zijn goeie banden met een goeie ophanging,het is alleen dat sportief
rijden ook sportieve slijtage met zich mee brengt,wellicht had erwin iets eerder moeten wisselen van banden  ;)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev