Advertenties


Klets maar raak DEEL 191

Gestart door Benjamin Renon, 28 oktober 2012, 21:10:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

#60
Ik ben volgens mij best wel verwend.. Gisteren een deel van me dashboard geprobeerd te wrappen! Binnen in de loods grote bouwlampen aan het viel nog mee hoe koud het was ook :$.

Resultaat is wel te zien op de openingsmeeting, samen met me vriendin zitten wrappen en het is echt een klere klus als je het goed wilt doen. Alleen om het frontje om me radio heen ben ik niet helemaal tevreden.

Ook zaterdag weer poging nummer ontelbaar voor het ophalen van (weer andere) velgen, we gaan het zien!

Renegade (Mark)

Ik denk dat ik gewoon niet zo verwend ben omdat mijn ouders niet bepaald auto-minded zijn :D we hebben wel een garage maar om daar in te komen moet ik over een redelijk schuin en hoog opritje, dat word m gewoon niet :q

Is trouwens dan wel een halfjaren plan als je het voor de lente pas af wilt hebben met de openingsmeet :q

Heatzone (Mark)

hahah ik bedoelde de afsluitmeeting natuurlijk, erg scherp hoor Mede naamgenoot ;)!

Ik heb een deel gewrapt met "stickerbomb" folie, van die voorgedrukte folie :D, laat ik het zo zeggen het valt op.

Renegade (Mark)

Nice !-! ik ben benieuwd !

Vandaag alle kabels nog eens helemaal nagekeken en k kon het toch niet laten, de ccfl's eens aangesloten. Ik ben verkocht 8)7 ze blijven gewoon aangesloten en meebranden. Alleen nog geen foto's kunnen maken vanwege alle regen. En ook heel belangrijk, zodra het lidmaatschap van mij verwerkt word, ik een setje rmc kentekenplaathouders heb, heb ik vanaf morgen ook een setje luxe platen zonder deuken ed om erin te doen 8)

mark

Goed bezig naamgenoten !-! !-! !-!

ik ben ook al een tijdje van plan om een klein deel van mijn dashboard te wrappen met stickerbomb folie !-!

Benjamin Renon

Vandaag eens de DAP900 te voorschijn getoverd om eens wat te proberen. Ik had nog een spoiler liggen van de Mégane dus daar maar een 15 minuten op uitgeleefd als test. Moet zeggen dat het weer flink rood is geworden terwijl deze best dof was geworden.
Na dit gedaan te hebben eens al mijn poetsmiddelen gepakt en besloten om deze in een opbergbox te doen. Ik heb een vrij grote gepakt en daar paste alles gewoon in.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Renegade (Mark)

heb je veel ervaring met een auto polijsten ? zo ja, zou je het tegen betaling ook bij de auto van iemand anders doen ? o-)

Benjamin Renon

Nee heb nog geen ervaring ermee. Ik heb voorheen veel met de hand gepoetst. Alleen dat duurde dan 2 á 3 dagen voor die klaar was. Ik hoop met de DAP dat het iets sneller en makkelijker gaat. Eerst maar eens even op mijn Clio en Evo en daarna de Demio van mijn pa verder oefenen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Benjamin Renon

Dat kan natuurlijk ook... :) Wil eerst mijn eigen auto's doen. Dan weet ik een beetje wat ik moet verwachten qua tijd etc. Heel misschien daarna voor bekenden/vrienden... We zullen wel zien. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

Ik merk dat er een concurrent voor Pierre in aantocht is :D

Heatzone (Mark)

@ Mark, op de afsluitmeeting kan je het zien, ik kan wel een foto posten maar daar komt het er niet goed uit. Het is wel echt lastig het dashboard, ik wilde alleen het onderste stuk van me middenconsole! Ik heb deze folie besteld, na 1 week had ik het in huis.

http://www.ebay.de/itm/Stickerbombing-Sticker-Retro-Bomb-Aufkleber-OEM-Shocker-Oldschool-24-x-100cm-/160805627421?pt=Autozubeh%C3%B6r&hash=item2570c3261d

Heb al wel wat positieve reacties gehad, zelfs me moeder vond het cool :D

Dante

Ik had toch met echte stickers aan de slag gegaan, maar ieder z'n ding... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Ben benieuwd Mark, hoop dat jullie wel een beetje redelijk weer hebben, weersvoorspelling ziet er iig zwaar K*T uit...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

@ Dante, voor je dashboard is dit alles behalve makkelijk, bepaalde delen steken nogal nauw in elkaar, met meerdere stickerlagen over elkaar creëer je al snel een dikke laag over het originele met als resultaat dat naden niet meer goed sluiten en bepaalde delen niet meer goed in elkaar passen. Tevens houd dit het ook schoner aangezien je met een simpel doekje het kan afnemen en met meerdere stickers over elkaar heen wordt dit niet mooi i.v.m. de vele randen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev