Advertenties


Klets maar raak DEEL 191

Gestart door Benjamin Renon, 28 oktober 2012, 21:10:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin

Jammer dat de foto behoorlijk donker is

juul

jA met de telefoon gemaakt doe er morgen een met wat meer licht ;)

Roy (Coup a One)

Juul zet ze wat korter bij elkaar, dan zien we net iets meer :)

Christian de Vriend

Mooie auto Juul,veel rij plezier met je nieuwe megane.

mag ik vragen waarom je een HB hebt gekozen,en geen coupe?
ik gok om practische redenen,maar wilde het toch ff vragen :)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Benjamin Renon

Ik verwacht omdat hij een kindje heeft en het makkelijker is met 5 deuren... ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin

En geloof ik iets meer ruimte in de kofferbak voor de kinderwagen.

mark

yup ik kan er zonder problemen de bmx fiets achterin gooien en nog iemand op de achterbank, dus als je een beetje ruimte nodig hebt is dit een prima keuze  !-!

(Stiekum wil ik mijn hb ook een keertje inruilen voor een 2 liter hb  ;)  >:D )

Tedo

Dat gaat niet bij een HB phase 2. Wordt het een 1.8 16V (heeft mijn pa er een van, die hij misschien binnenkort wil inruilen).

juul

yep .. het gaat idd om de ruimte die ik er mee heb.
Ik kan in de kofferbak 7 big shoppers zo kwijt en dan kan er nog wat boven op. En onze kinderwagen (Stokke Xplory) Past er makkelijk in.

Ik zal van de week een betere foto maken.

Dennis Postma

Na aanleiding van wat opmerkingen in het ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd topic graag weer even jullie aandacht voor het volgende:

CiteerTaal en leesteken gebruik:
Graag verzoeken wij iedere gebruiker op dit forum zijn/haar berichten op dit forum in het normaal Nederlands te plaatsen. Ook zal er gelet worden op het niet gebruiken van leestekens zoals punten en komma´s. Als wij zien dat iemand zich hier niet aan houd zullen wij het betreffende bericht eenmalig aanpassen en de gebruiker hier via pm op aanspreken.

Wees niet bang dat wij bij elke type fout of afkorting op zullen treden, deze regel is puur om het forum netjes, overzichtelijk en begrijpelijk voor iedere forumgebruiker te houden. Het is tenslotte een forum en niet een vorm van msn/chatbox.

Eerder spraken we de persoon aan via een PM, maar gezien de grote hoeveelheid mensen die er tegenwoordig zijn die er schijnbaar moeite mee hebben gooi ik dit zo af en toe weer even op het forum. Dus gaarne uw aandacht hiervoor.

Om enkele woordjes weer even op te helderen:

Mijn of m'n is geen me. Om maar even een voorbeeld te geven.  :police:


J to the H (Jeroen)

#205


sorry  ;(

Dennis Postma

Het is niet persoonlijk alleen aan jou bedoeld maar het is gewoon een mededeling in het algemeen.  ;)

J to the H (Jeroen)

I know  :q.

En ik snap het volkomen.
Ik kan niet over spelfouten heenlezen en raak erdoor afgeleid als ik een tekst lees, irritant trekje van me.
En er zullen vele met mij dit trekje bezitten.

Maar wil het toch ff kwijt... is het niet 'NAAR aanleiding van'?  :P

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Renegade (Mark)

Ik lach me altijd stuk als ik in word de spellingscheck op een stukje loslaat :D vooral de opmerking belgisch-nederlands geeft die me heel vaak...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev