Advertenties


Klets maar raak DEEL 191

Gestart door Benjamin Renon, 28 oktober 2012, 21:10:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Zo dat is inderdaad schrikken zeg. Wel vaag dat dat zo ineens gebeurd.

Rohald

Weet het ook niet. Ik had eigenlijk het idee dat de ruitverwarming niet werkte (zekering kapot ofzo). Maar probeerde het toch.
Maar de dealer heeft nog nooit gehoord dat hij TE warm wordt. Hij denkt dat het komt door koud tegen warm. Maar we hebben toch wel kouder winters gehad :huh:
Misschien was hij al niet sterk meer.
Maar bij Carglass kost het me maar de helft van mijn eigen risico. Plus dat ze gelijk alle ramen schoonmaken en dat ze deze maand 2 ruitenwisser weggeven !-!

Helaas is dat niet voor zondag. Dus dan kom ik met een zwaar gehavende auto :D
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Koentje

Rohald, zonde van de ruit. je ken nog wel komen met je auto maar dan plastic plakken met ductape... :q :D

Rohald

Ze hebben er netjes een noodruit ingeplaatst ivm het slechte weer en inbraak. Voordeel: de regen loopt er zo vanaf alsof hij in de wax staat :D
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

mark

Ik zou zeggen vast kitten die nood ruit :D en zo laten zitten scheelt al weer een ruitenwisser

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Koentje

Citaat van: Rohald op  6 november 2012, 20:43:25
Ze hebben er netjes een noodruit ingeplaatst ivm het slechte weer en inbraak. Voordeel: de regen loopt er zo vanaf alsof hij in de wax staat :D

Ow, hebben ze een noodruitje :P
Ik zeg houden zo.

Dante

Citaat van: mark op  6 november 2012, 21:19:38
Ik zou zeggen vast kitten die nood ruit :D en zo laten zitten scheelt al weer een ruitenwisser
Die heeft geen verwarming... Kan best handig zijn ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rohald

En het is van plexiglas, dus het is net een bouwmodel op ware grootte :D
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

coupe16v

hallo

ik ben op zoek naar wat onderdelen van mijn megane coupe cabrio 2.0 16v

slangetje die van de luchtfilterbak naar de moter loopt en de kapjes die aan de binnenkant komen voor de spiegel

en ik zit met een probleemer zit een sportfilter set op en nu zegt de dealer dat het door de sportfilter komt ikkrijg soms als ik het gas in trap een lampje dat heel ff knippert en dan uit gaat  storing inspuitsysteem enhijhoud dan ook heel kort ff in  het vermogen heeft i wel en loopt stationar ook goed   en bijhet uitlezen geeft i storing aan bij het gasklephuis  sensor dat zou komen doordat de powerfilter erop zit en  ni goed is aangesloten is  ik ga nu proberen wat i doet als de orginele bak erop zit  mis dat slangetje wat naar de moter loop vanaf de luchtfilterbak

en er ook olie aan de onderkant van het blok waar kan dat wegkomen  het lekt ni op de grond

Christian de Vriend

dealers verwijten problemen sowieso aan niet standaard
onderdelen,waarschijnlijk is er ergens een sensor defect
of reargeert niet goed,sportfilters geven geen problemen
met de ecu,sterker zelfs,deze past zn eigen aan
na verloopt van tijd.

ik vermoed lamdazonde of tps (gasklep positie sensor)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Heatzone (Mark)

Die van mij heeft nu al een tijdje en vooral als het kouder wordt dat hij bij het starten niet helemaal een toerental aanhoudt. Meestal onder de 750 toeren, dit resulteert in schokken af en toe! Het is vooral vervelend bij het wegrijden want dan zakken de toeren vaak en begint hij te schokken de eerste paar meters, als je dan hoger in je toeren komt is het weg!

Ik neem aan dat ik de stappenmotor ff moet schoonmaken en wellicht ook het gasklephuis? Ook ff opnieuw laten inlezen door de accu van de auto te halen en alle gebruikers aan?

mark

Over de lekkage

Het kan zijn dat de carterpan iets lekt of in het ergste geval de krukaskeering (dan moet de versnellingsbak er achter weg, duur grapje) maar zolang de lekkage niet al te erg is dan zou ik zeggen : alles wat vet is roest niet  !-!

juul

Helaas is hey niks geworden vandaag bij de andere auto.
Hij vrij veel last van olie en hij kreeg hem zlefs niet gestart. Kortom geen lekker gevoel bij dus mooi laten staan.
Nu weer op zoek naar wat anders.

Edwin Postma

Wat voor auto had je gezien dan juul?

Ik afgezecht voor de meeting morgen omdat ik moest werken ;(
Kreeg ik te horen dat ze mij kunnen missen morgen :x
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev