Advertenties


Klets maar raak DEEL 191

Gestart door Benjamin Renon, 28 oktober 2012, 21:10:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Succes met de zoektocht Juul.

@Rebecca: ik dacht dat je niet zo van de "gadgets" was.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Dante

Neem je mijn Break over, Juul..! !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

juul

Helaas, een break hoeft van mij niet perse. Ik heb eigenlijk alleen een grotere auto nodig met vakantie.
Helaas is mijn budget op dit moment niet zo heel groot, aangezien ik in mei ga trouwen.
Had liever gehad dat deze het nog normaal deed, maar nu is het toch echt bijna over voor deze.

Als ik deze andere koop dan gaat die van mij denk ik in onderdelen weg, of iemand moet hem in z'n geheel willen hebben.

Paul

En een Ph2? wil je die niet?
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

juul

Daar heb ik geen voorkeur voor, maar die liggen allemaal net boven het budget nu. Had liever zelfs een meg 2 gewild, maar je kan geen geld uitgeven wat je
niet hebt, dus houdt het ff op voor mij.

Paul

Wat zijn je wensen/budget, zoeken we effe mee.....
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

matthew

#127
Die phase 2 is geen geld zeg.

Ik zeg wel even,ondanks dat je budget niet groot is zorg niet dat je de ellende van een ander over neemt.

Met budget tot bv 1000euro zullen er ook echt nog wel wat dingetjes aan de auto mankeren.

Rebecca Fontijn

@Benjamin klopt ben niet zo van de gagets maar in dit geval zitten er wat voordelen aan

juul

Citaat van: matthew op  5 november 2012, 21:40:13
Ik zeg wel even,ondanks dat je budget niet groot is zorg niet dat je de ellende van een ander over neemt.

Met budget tot bv 1000euro zullen er ook echt nog wel wat dingetjes aan de auto mankeren.
Hier let ik ook wel zeker op is het niks dan laat ik hem staan kleine dingen vind ik niet erg, maar als bijv. distri te oud is/teveel km's, dan laat ik hem gewoon staan.

Christian de Vriend

@Rebecca mocht je wel eens op vakantie gaan,kan ik je de camera connection kit aanraden van apple,hiermee kan je de fotos tijdens
de vakantie overgooien naar de ipad,en eventueel het kaartje,of camera,meteen leeg maken voor de volgende dag.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rebecca Fontijn

@Christian als ik jou toch eens niet had he .....

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: Tedo op  5 november 2012, 12:53:07
Zo te zien waren het Michelin's: welk type, en hoeveel km heb je er mee gereden?

Het waren idd Michelin's pilot 3, kilometer standen hou ik nooit bij, weet wel dat ik de Banden nu 2,5 jaar heb! Tijd gaat snel!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rohald

Vanmorge had ik ineens een extra raam dat open kon: mijn achterruit klapte ;(
Had ff mijn verwarming achter aanstaan (ivm bevroren ramen), maar op het moment van barsten stond hij alweer uit.
Dan schrik je je toch ook een ongeluk. Ben gelijk naar de Renault dealer gereden, en die heeft (na een telefoontje met mijn verzekering) mij doorverwezen naar Carglass.
Volgende week maandag gaat er een nieuwe in. Ze hebben het erg druk helaas.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev