Advertenties


Klets maar raak DEEL 191

Gestart door Benjamin Renon, 28 oktober 2012, 21:10:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

@Benjamin hoezo niet verwacht dat ik een Ipad zou nemen ??
Manlief heeft er ook 1 is makkelijker als hij naar parimaribo gaat voor 8 weken (het waren er 6)  ;(

Dante

@Rogier: Ik had een drietal filmpjes op YouTube gevonden die die twee toestellen vergeleek & vind de social media integratie in Windows Phone 8 wel mooi. Aan de andere kant vind ik de verschillende homescreens van de Samsung wel weer makkelijk...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Ik vindt de windows phones zowiezo niks, doe mij maar android !-!, zo heeft iedereen zijn voorkeur natuurlijk ;)

Renegade (Mark)

Windows mobile heb ik niets meer dan hele nare ervaringen mee, ik heb een hekel aan apple dus dan word het voor mij automatisch android _o_

Dante

Een Nokia op Android zou ik blindelings kopen... :q
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Tot op heden is Samsung icm Android mij het beste bevallen. Simpel in bediening en betrouwbaar.

Rogier


Jeroen

Denk het niet, windows 8 gaat het denk ik goed doen.

Iedereen heeft zijn voorkeuren, als je het maar bij 1 merk / soort OS houdt.

Heb je een iPhone dan is het fijn dat je tablet en je computer eenvoudig gesynchroniseerd worden, dus iPad en OSX
Heb je een windows dan neem je een windows phone en tablet en Android natuurlijk Android / Google.
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Dennis Postma

Zojuist even een nieuwe auto van de maand geplaatst.  ;)

Edwin Postma

Mooie foto van een mooie auto.

Maar jammer dat we joey zijn "oude" Megane niet weer zien l-
Truckertje

juul

Ik heb hiervoor een Nokia N97 mini gehad en dat ding was echt 3x niks nu Galaxy S2 en dat bevalt toch wel 100x beter

Vandaag maar de knoop doorgehakt en de auto gaat weg. Gelukkig komt er wel een andere megane voor terug.
Heb wat afwegingen moeten maken, maar alles redelijk laten maken zou kwa kosten net zo veel zijn als dat ik nu voor de andere auto betaal.
En aangezien ik toch een kleine heb wordt het weer een HB.
Zaterdag gaan we kijken en hopelijk gelijk meenemen.

Dennis Postma

Wat voor Meg word het dan? Meg 1 of 2?

Karin

@Juul, succes zaterdag. Hoop voor je dat het lukt en dat je weer vertrouwen in een auto hebt (want dat had je volgens mij niet meer).

juul

Het wordt weer dezelfde zeg maar. dus meg1 ph1 Hb.

Hoop het wel weet in ieder geval nu wel waar ik precies op moet letten met de aankoop. 8)7


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev