Advertenties

Veren inkorten

Gestart door gielguner, 24 oktober 2012, 11:45:30

Vorige topic - Volgende topic

Roadkill (Michiel)

Volgens mij was jij het die zei dat een MegII gewoon niet zo laag kon als de andere 2 ook ivm de aandrijfassen.... (btw mijn MegII met V-maxx is lager dan die van Erwin met KW, beide stonden toen voor volgens mij op standje laagst)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rens

V-maxx kan doorgaans lager als KW, dat heb ik al op meerdere merken auto's ondervonden.
KW word vaak gekozen vanwege de minimale inlevering van comfort tov een bijvoorbeeld standaad af-fabriek sportonderstel en voor mensen die er dagelijks in rijden.
V-maxx en andere goedkopere merken worden vaak gekozen voor hobby/project auto's die meer stil staan dan dat ze rijden.
Ik rijdt nu op mijn hobby-auto (vw) een in demping instelbare v-maxx, en om goed laag te kunnen, is dat echt een aanrader want hij is kneiter-stug.. ;-)
Dit kan nu compleet zonder aanlopen, 4mm lager ook geprobeerd maar dan schrubt de band door de kas.

Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Roadkill (Michiel)

Vind de V-maxx qua comfort erg meevallen, nou rij ik wel met 16 inch maar is comfortabel genoeg voor de 30K die ik per jaar mee rij....
Slow&Low

Rens

De v-maxx is ook best comfortabel,  maar ik heb de hardheid instelbare erop, en die staat op standje ''kneiterstug'' zegmaar...
Om inveren tot een minumum te voorkomen als het ware, auto moet zo laag als mogelijk maar wel zonder aanlopen :P
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Rick Santbergen

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 25 oktober 2012, 09:20:14
Volgens mij was jij het die zei dat een MegII gewoon niet zo laag kon als de andere 2 ook ivm de aandrijfassen.... (btw mijn MegII met V-maxx is lager dan die van Erwin met KW, beide stonden toen voor volgens mij op standje laagst)

Het kan wel, alleen alles gaat kapot ;)
Maar dat verhaal gaat voor zowel de MegII als de MegIII op.

Citaat van: Rens op 25 oktober 2012, 10:19:46
V-maxx kan doorgaans lager als KW, dat heb ik al op meerdere merken auto's ondervonden.

Bij de MegI dus niet, daar kan KW veel lager

Roadkill (Michiel)

Als ik ook nog lager zou gaan, dan zou ik op een of andere manier dus ook me blok evenredig hoger plaatsen, zodat de hoek van de assen niet verder verandert, maar dat word wel een hoop werk dus denk dat ik het zo maar laat ;)
Slow&Low

gielguner

Citaat van: Rogier op 24 oktober 2012, 12:08:49
heb je de schroefset al helemaal na beneden geschroefd dan ? en heb je een foto van je megane ?

Ik zou graag een foto posten maar geen flauw benul hoe dit moet xp

Schroefset staat helemaal naar beneden :(
Alvast bedankt!

megje

beste oplossing is inversteren in airride ( 2000/2500 euro zal dat kosten en kan je hem plat op zn pens legge :P )

gielguner

Citaat van: megje op 28 oktober 2012, 17:13:23
beste oplossing is inversteren in airride ( 2000/2500 euro zal dat kosten en kan je hem plat op zn pens legge :P )

Hierin klein belgie is het jammergenoeg verboden :(

megje

klopt heb ik ook last vn gelukkig is mijn kw schroefset gekeurd echt ### keuring hier in bels

eliatuning

als je toch van belgie bent, stuur eens een mail naar kean suspension.
die kunnen je zeker helpen om nog lager te gaan met je schroefkit.
die mannen kennen hun job heel goed hoor

grtz
zit jij trouwens ook op het renault forum belgie?
rather low and slow than high and fast

gielguner

Citaat van: eliatuning op 28 oktober 2012, 19:43:21
als je toch van belgie bent, stuur eens een mail naar kean suspension.
die kunnen je zeker helpen om nog lager te gaan met je schroefkit.
die mannen kennen hun job heel goed hoor

grtz
zit jij trouwens ook op het renault forum belgie?

Nee... geen idee dat er daar ook 1 van bestond  :P

megje

Tedo

Even off-topic:

Hoe heb je die DRL gemaakt of waar gekocht? Ziet er namelijk niet verkeerd uit (net als de hele auto trouwens).

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev