Advertenties


meebranden mistlampen bij links of recht af gaan

Gestart door homan111, 22 oktober 2012, 20:55:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

homan111

Hoi, zou het mogelijk zijn om, als je je knipperlicht naar links of rechts aan doet de mistlamp dan automatische gaan meebranden, zoals veel auto's tegenwoordig standaard hebben? Heb dit er niet op zitten.

Rens

Technisch gezien zou moet dit kunnen. Wat je nodig hebt weet ik niet. Aansluiten zal niet makkelijk zijn!!
Bij de auto's waar je het nu zie, fiat en veel van de vag-group, werkt het niet
via het knipperlicht maar gewoon bij insturen onder 30km/h. 
Dus op de autosnelweg zie je het niet, en hoe jij het wilt wel. Denk
niet dat dat de bedoeling is, en weet ook niet of dat mag.
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Felix

#2
Er zijn apparaatjes te koop die zorgen dat je mistlamp gaat branden als je je knipperlicht aan zet.
Dat betekend dus dat er met het insturen niets gebeurd, en mogelijk werkt hij bij alle snelheden.

Is op eBay te vinden met kurvenlicht of abbiegelicht (meestal duitse aanbieders). Kosten lopen uiteen van xx euro tot xxx euro.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

Ik zie in dat setje van die blauwe klemmetjes,die meuk zal ik never nooit gebruiken in mn wagen,gevaarlijk spul.
als men dat setje koopt,raadt ik ter strengste aan die blauwe meuk weg te gooien,en amptjes of (als het moet) kroonstrenen te gebruiken.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rens

Zo te lezen werkt dat setje net als op de andere auto's die het standaard al hebben, alleen lees ik niks over de snelheid waarmee dit wel of niet werkt.
Standaard/origineel werkt het alleen onder een bepaalde snelheid als ik mij dus niet vergis.
Je kunt er een maiiltje aan wagen.
Nou zit bij de MeganeII de mistlichten wat meer naar binnen als bij sommige andere modellen, maar het zal allicht wat schelen in de bochten.
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Renegade (Mark)

Citaat van: Christian de Vriend op 23 oktober 2012, 15:45:38
Ik zie in dat setje van die blauwe klemmetjes,die meuk zal ik never nooit gebruiken in mn wagen,gevaarlijk spul.
als men dat setje koopt,raadt ik ter strengste aan die blauwe meuk weg te gooien,en amptjes of (als het moet) kroonstrenen te gebruiken.

Die blauwe klemmetjes is idd de grootste troep ! Even netjes solderen en een krimpkousje erom. Verder levert hij net spul :) heb de us-modules ook bij hem gehaald omdat ik zijn naam nog kende van volksforum toen hij net begon met verkopen, tot nu toe zitten ze er al een 13maanden in zonder ook maar een enkel probleem.

homan111

Ik dacht dat het misschien een kleine software matige aanpassing zou zijn...

Roadkill (Michiel)

Nope is standaard niet leverbaar geweest op de MegII (voor zover ik het weet dan)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Renegade (Mark)

En het zou dan wat meer zijn dan een kleine softwarematige aanpassing, de standaard geleverde bochtenverlichting gaat branden aan de hand van de richting waar je het stuur naartoe beweegt. Stuur je naar links, gaat de linker mistlamp aan, rechts de rechter.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev