Advertenties


Angel eyes ringen weghalen

Gestart door Renegade (Mark), 16 oktober 2012, 14:30:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Renegade (Mark)

Ik kan waarschijnlijk komende week voor een nette prijs een 2de hands setje angel eyes ophalen. Nu wil ik ze eigenlijk hebben puur voor het uiterlijk en de lenzen en zou ik het liefste de angel-eyes ringen weghalen.

Heeft iemand al eens zo een koplamp open gemaakt ? Zou het te doen zijn om de ringen te verwijderen zonder dat er een lelijke open plek overblijft ?

Als dit niet te doen is ga ik denk ik de koplamp maar open maken en de ringen op de een of andere manier zwart maken zoals het binnenwerk van de lamp :q

Het gaat om dit type angel eyes,

Roadkill (Michiel)

Je kan ze toch ook gewoon laten zitten en niet aansluiten.... (zie je bij wel meer auto's zwarte lichten met ringen om de koplampen, die dan niet mee branden)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Renegade (Mark)

Dat zou idd de laatste oplossing zijn, alleen zie je dan nog steeds dat het angeleyes zijn/waren en voor mijn gevoel is het dan een beetje net niet af.

Roy.

Een maat van mij heeft een subaru impreza en die heeft ook angels eyes. En die heeft om de ringen een zwarte panty getrokken. Zodat je ze overdag niet ziet maar als die ze s'avonds aan zet zie je ze nog wel. 

Colin

En gewoon een zwarte koplamp? Net als Joey heeft gehad. Als je de ringen niet aansluit heb je geen stadslicht en dus een apk afkeur punt. (of je moet ze elk jaar 'even' willen aansluiten)
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Renegade (Mark)

#5
Een zwarte panty is idd een heel goed idee !-! en dan niet aansluiten. Het stadslicht zal geen probleem opleveren, naast de lens van het dimlicht zit nog een stukje "reflectorachtig" materiaal waar wel plek is voor een t10 fitting.

Waarom geen gewone zwarte koplamp ? Die dingen kosten voor H1/H7 bijna €150,- (zullen ooit wel een keer goedkoper aangeboden worden) en omwisselen naar H4 vind ik niet mooi :q en de hele look van een zwarte binnenkant met lenzen vind ik gewoon mooi, alleen die angeleyes die er dan altijd bij zitten sluit weer niet echt aan bij mijn smaak/stijl. Ik moet zeggen dat ik meer fan ben van de OEM/OEM+ look, helaas is de megane 1 nooit met xenon geleverd. Het idee om originele koplampen om te bouwen naar lenzen heeft ook door mijn hoofd gespookt totdat ik deze lampen voor een hele mooie prijs tegenkwam ! Ik zie het als een "upgrade" van het lichtbeeld met mijn xenon, een stukje modernisering.

mark

Ik zou er dan ook inderdaad een kous overheen trekken

Zou wel zonde zijn als je die  ringen er helemaal uit zou halen (maargoed das mijn mening :P)

suc6 !-!

Roy (Coup a One)

De unit's uit elkaar halen is niet het probleem (warm fhönen) maar je zult alle kit-resten moeten verwijderen, bespaar je die moeite (dat meen ik echt, want de unit's worden er niet mooier van) _o_ naderhand opnieuw in kitten ;)

Renegade (Mark)

Ik heb ook how-to's gezien waar ze de oven op een lage temperatuur zetten en dan de units erin schuiven voor korte tijd. Maar bedoel je nou de kitresten wel of niet weghalen ? Het schijnt trouwens ook te werken om de delen weer inelkaar te schuiven en dan terug de oven in om de kit weer plastisch te maken zodat de delen weer hechten !-!

Dante

Citaat van: Colin op 16 oktober 2012, 17:39:09
Als je de ringen niet aansluit heb je geen stadslicht en dus een apk afkeur punt
Niet waar. Deze koplampen hebben wel degelijk aparte stadslichten. Op de foto helemaal links in het hoekje. Daar heb ik een LED lamp in moeten doen om een egaal wit lichtbeeld te krijgen ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Renegade (Mark)

Dat is mooi !-! daar was ik dan eigenlijk van plan om een gaatje te maken voor een fitting ! Gaat er gewoon de originele t10 fitting in of komt er iets anders voor in de plaats ?

Heatzone (Mark)

Mark, koen heeft eventueel nog een setje liggen in zijn schuur indien hij ze nog niet weg heeft gegooid! De look waar je voor wilt gaan vindt ik zelf ook vet! Alhoewel ik de ringen ook heel mooi vind maar dan voornamelijk de CFFL ringen!

Die projector glazen geven hem juist een mooie look en met die zwarte binnenkant! Vind die koplampen zonder die ringen en projector glazen eigenlijk net niks.

Renegade (Mark)

#12
Ik kan komende maandag het setje van de foto ophalen voor €80,- !-! vind ik ook helemaal geen slechte deal, ook met de CCFL ringen en ze zijn slechts een maandje gebruikt volgens de verkoper.

PS: Mooie postcount heb je :D Berichten: 666

Heatzone (Mark)

 >:D Muahaha! Dat is erg netjes, daarvoor zou ik ze ook zo overgenomen hebben! Stiekem wil ook ook nog steeds die koplampen haha. Koen heeft alleen de led variant en wil er een stuk minder voor en de stelmoer is kapot dacht ik :P

Die koplampen geven die auto ineens een zoveel betere look 8)


Rogier

Ik heb ook me ringen niet aan gesloten, en voor me stads licht probleem branden mijn knipperlichten constant.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev