Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

goos

Bedankt voor het welkom.

Qua kleur en snelheid halen ze het inderdaad lang niet bij de clio, die vond ik er gewoon fantastisch uit zien, maar als ik straks lekker in het zonnetje rond rij zal het ook wel genieten zijn.

Nikk

Ongetwijfeld. De vrouw gooit met deze dagen de kap al regelmatig omlaag van haar Cc
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

noiseyMP7

Welkom martijn, bij mij staat het dak ook al meer open dan dicht, zou voor geen goud meer een vast dak nemen  :D

Chris

Ik ben Chris kom uit Ootmarsum en ben 31 jaar oud.

Voor het werk zit ik in de tuinhout branche.

Heb 2 prachtige dochters en een lieve hond.

Sinds 16-12-2016 mag ik mezelf gelukkig prijzen met de nieuwe megane 4 estate gt-line! :)

Ik heb geen idee of de afbeelding werkt en hoenik het anders zou moeten doen.

http://i346.photobucket.com/albums/p422/chrisbaan85/B13634EB-80FB-4A78-9F3A-CE08B515B5D2_zpsn6avws1i.jpg

mark

welkom  !-!

een afbeelding toevoegen doe je door de link van de afbeelding tussen de [img.]    [/img.] haakjes te plakken. (zonder de puntjes  ;) )

GerwinBatten

Dit is even een gevoel van oude tijden herleven voor mij haha.
Ik zal me eens voorstellen.
Ik ben Gerwin Batten, inmiddels 36 en rijinstructeur van beroep. Ook verzorg ik rijvaardigheidstrainingen in het buitenland.

Vanaf het begin van deze club was ik erbij en heb destijds samen met bv Jeroen, Paul, Michel en veel tijd in de club gestoken. Eerst in de activiteitencommissie en later als voorzitter van de club.
Vanaf 1998 tm 2005 reed ik een blauwe megane coupe met gouden tecnomagnesio' s die ik uiteindelijk had ingeruild op een Mégane II dci. Daarna een lange tijd geen renault meer gereden en nu weer de eigenaar van een Mégane phase 2 cabrio 2.0 IDE.

Beetje mn oude liefde weer terug opgezocht dus haha.
Foto' s volgen nog een keertje.

Ik ben blij om te zien dat mn oude clubje nog steeds bestaat en hoop er eens op een meeting bij te zijn om te zien of er misschien nog meer oude bekenden zijn  ;)

Nog veel veranderd hier in de jaren? :)

Groetjes Gerwin!

Benjamin Renon

Welkom terug Gerwin. Er zal vast wel wat veranderd zijn, maar ik verwacht niet zo heel veel.
Nette Cabrio en veel plezier ermee!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Jeroen

Gerwinneke!
Haha, de weg weer gevonden :-)
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

GerwinBatten

Haha ja inderdaad. Leuk om te zien dat jij hier ook nog zit Jeroen!

mark

goos

Welkom Gerwin (alhoewel jij hier al zat en ik net nieuw ben  :grin:),

Ik ben benieuwd naar de foto's. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

EzraEzinga

Goedemiddag,

Wat een geweldig forum met veel enthousiaste mensen en handige informatie.
Ik ben Ezra  -- , 30 jaar en sinds kort eigenaar van een Renault Megane Cabrio. Na een heleboel auto nu eindelijk een cabrio en wat bevalt dat goed !-!
En die paar kleine kwaaltjes hoop ik met jullie kennis snel op te kunnen lossen  ;)

Mijn historie qua auto's is nogal divers, maar hierbij de lijst:

- Daihatsu Charade Sedan
- Fiat Panda's (1000 Fire, 4x4, Selecta, Skyline en een 900)
- Volvo 940 Estate
- Volvo 940 Sedan
- Volvo S70 classic
- Volvo V70 classic
- Volvo 960
- Volvo 144
- Mitsubishi Lancer
- Opel Corsa B
- Opel Astra F
- BMW 3-serie E30 (316, 316i en 316i automaat)

En nu dus deze leuke wagen:

MeganeScenic1.9dCi

WOw.. dat is zeker divers.. vooral die Panda 4x4 springt eruit.. dat lijkt mij echt een grappige auto!
Welkom en veel succes met de cabrio.. er zitten hier nogal wat mensen met veel kennis van Renaults.. dus hulp genoeg..  nu nog hopen op goed weer!
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

Yorick

Welkom! Leuk lijstje, veel plezier met de cabrio. Wat scheelt er nu aan?

Heb je bericht even aangepast met de foto's nu wel hier zichtbaar, maar ben er twee kwijtgeraakt haha! Stuur anders de links even van die andere twee, fix ik dat even.

@Gerwin, leuk man dat je weer terug bent! Gooi er eens wat oude verhalen in, ben wel benieuwd... :P
Er is hier niet zoveel veranderd, op het team na en de clubwinkel gok ik :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev