Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

Fluppie

De naam is Willem heb div auto merken gehad de laatste was een z.g.n rampmobiel een punto cabrio.
Als de ruitenwisser het weer goed begon te doen zat de asbak weer op slot ect ect.
Gister de auto ingeruild voor een renault cabrio een oudje (1997) wel is waar maar wel leuk voor een nieuw project.
Dus old men (63) willem gaat er morgen mee aan de slag hoop hier genoeg info te vinden.
iedereen een prettige dag verder

Lucas Hermans

Welkom, en succes met je Mégane cabrio! !-!

mark

Welkom willem.  !-!

Als je vragen hebt, stel ze gerust.
Er zijn hier genoeg monteurs actief.  ;)

variant

Ook maar even voorstellen ....

Mijn naam is Gert en ben woonachtig in Groningen ...

Heb een oldie Opel [ sorry !  lol] , en heb voor erbij gister een Megane 1 phase 2 cabrio 1.6 16 V  EG LPG aangeschaft .
T is m,n tweede renault , daarvoor al eens een 98,er megane hatchback gehad ,die tegen de verwachting in zeer goed beviel !!
Dat de koppakking eruitvloog omdat de thermostaat dicht bleef zitten was geen reden om hem weg te doen , en na reparatie nog vele km,s mee gemaakt op LPG ...
Door die Megane zijn mijn vooroordelen verdwenen als sneeuw voor de zon en was de cabriokoop snel gesloten .
Proefrit gemaakt , het meeste getest , en goed bevonden .
Ik ben zelf gezegend met twee handige handjes ,dus al het onderhoud doe ik zelf ... Ik ben nog niet echt op de hoogte van de specifieke problemen ,dus lees ik mij hier een beetje in ...

groet,n uut groningen ......!!

Fedor

Ik ben Fedor en ik heb afgelopen zaterdag een 2.0 16v Mégane cc gekocht nadat ik mijn 306 cabrio verkocht heb:

Vrijwel altijd Peugeot gereden (ik heb er op dit moment nog 4: 406 coupé turbo, 406 break, 405, 206) en nu voor het eerst een Renault. Ik ben benieuwd  :q

SanderBrouwer

Hallo,

Ik ben Sander 21 en uit het mooie Friesland!

Ben in het bezit van 2 meganes..

Een coupe bose uit 2012 dit is een diesel omdat ik aanzienlijk veel kilometers maak en het gewoon een rete fijne auto is!!
En voor de hobby heb ik nog wen 1.6e Cabrio, 2001 geïmporteerd uit Duitsland!
Op een paar roestpunten na is de cabrio piekfijn recent de abs sensor vervangen en de banden vernieuwd.. Volgende week zaterdag laat ik de kap reinigen en opnieuw impregneren..

Ps als iemand nog een mooie set velgen voor mijn megane uit 2012 weet Pm me ;)

Megane bose Coupe 1.5dci 2012

Megane cabrio 1.6e 1998

Yorick

Welkom Sander, mooie auto's!

En... Wat dacht je van dit? :)

SanderBrouwer

Hallo,

Ik ben Sander 21 jaar uit Friesland

Ben in het bezit van 2 megane's

Een coupe bose uit 2012 1.5 dci
En een cabrio 1.6e uit 1998

Cabriotje is in 2001 geïmporteerd uit Duitsland
Alle rekeningen zitten er zelfs nog bij leuk om te hebben..

Coupe wil ik nog upgraden met mooie velgen liefst standaard 18 inch Renault en misschien de logos dippen iemand tips??

Megane bose Coupe 1.5dci 2012

Megane cabrio 1.6e 1998

variant

Nou , ik reageer dan zelf maar even ......lol

Inmiddels al dik duizend km gereden met de cabrio , en al een paar kleinigheden opgelost ,waaronder de cv rechterdeur ( servo miste ! ) , recirulatieklep die loszat ... Alleen die brandstofmeter is wel erg irritant , zo jammer dat de aansturing van die meter niet rechtstreeks is maar via de BC loopt , (eurogas lpg ) . En het alarm wil ik dr uit halen , zo vervelend dat je constant van alles in moet drukken alvorens weg te rijden en .... Zo,n oudje neme ze ( hopelijk ) toch niet meer mee ...lol .....

mark29

Hoi! Alle ramen werken en geen waterlekkage langs de ruiten?

variant

Geen lekkage nog kunnen constateren ,.,, maar t is dan ook nog steeds prachtig weer .... !-!
De schakelaar  van het raam in de rechterdeur werkt niet helemaal goed , raam gaat naar beneden, maar niet omhoog , gaat wel omhoog met de schakelaar aan de bestuurderszijde dus zal de schakelaar wel stuk zijn .... verder nog steeds geen problemen ... buiten het feit dat de radioontvangst erg slecht is , de antenne kwam er niet helemaal uit maar nadat ik de zaak goed heb ontvet en schoongemaakt komt ie weer helemaal uit .. Ik ga straks de bedrading eens even controleren en ook de antenneversterker ..
Maar eerst even een stukkie rijden .......heerlijk  ..... -- --

Fedor

Welkom!

Een Mégane 2 meteen telescoop antenne? Bij de 2 zit ie gewoon vast op de achterklep ;) Of heb je een Mégane 1?

Richard43

Ik zal me ook even voorstellen.

Ik ben Richard uit Noord-Brabant en heb nu bijna 2 weken een Megane 3 1.5dci 90pk Hatchback.

Foto's volgen nog  :)

Gr Richard

Baskees69

http://s1363.photobucket.com/user/vfrmarcel/media/IMG_20160522_134324_zpsdnoilgpq.jpg.html

Ik ben Kees Verbeek uit Putte Noord Brabant. Het bleef  kriebelen maar toch totaal onverwacht een blauwe cabrio van forum lid marcel over genomen. Ben 53 jaar en woon samen. Heb daarnaast nog een Primera station op LPG dus mag tie leekr als tweede auto dienen. Gisteren heerlijk rondje Zeeland gedaan. Eerdere cabrios: MX-5, Nissan NX-100, Suzuki Vitara, Suzuki LJ80 en Landrover 109.
Veel autos gehad,2 x renault 5, Renault 25 V6, Xantia en Xm. Ik sleutel zelf veel en meestal komen mijn auto alleen in de garage voor APK

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev