Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

Zespri

Hallo ik ben Remco aka Zespri en wil me even voorstellen.
Ben sinds 28 mei de bezitter van een Renault megane 1.6 16v cabrio sport bouwjaar 2000. Hij heeft mooie skirts en dikke bumpers en een sebring uitlaat
Heb me aangemeld bij dit forum omdat ik het leuk vind om deze auto als hobby te gebruiken.
Woon in Noordwijk en chef in een beachclub te Noordwijk.
Zal ook even een fotootje plaatsen van mijn trots  :) :)
al weet ik nog niet hoe :neen: kan iemand dat miss uitleggen?
(img) <iframe width="850" height="478" src="https://myalbum.com/embed/nWeRxurHAEtj" frameborder="0" allowfullscreen(/img)

A110

Welkom.
USB is niet mogelijk, ben er zelf ook mee bezig geweest. Ben zelf monteur en had alles aangeschaft van een sloopauto. Maar ik krijg het niet werkend helaas. Heb de moed opgegeven en ben voor een parrot gegaan die ook usb kan afspelen en dat werkt perfect. Bekabeling weggewerkt achter het klepje.

Jou auto heeft een ketting en die hoeft niet vervangen te worden, tenzij er problemen zijn maar ik heb dat bij deze motoren nog niet gehoord of meegemaakt.

Veel plezier met de Megane je zal geen spijt krijgen. Ik rijd nog steeds dagelijks met een smile in mijn estate gt-line 1.4 tce, geweldige auto met veel ruimte en heerlijke wegligging.
Ben zelf erg gechameerd van de nieuwe estate maar dat zal nog een paar jaartjes moeten wachten.  We zijn nu eerst met een ander huis bezig.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

Jacques

Naar je album gaan, op de foto gaan staan, rechter muis knop "foto delen" en dan de [bb] versie hier copieren: Voila:

Welkom bij het forum.

Zespri

Thnx! Nieuw mistlicht zit er inmiddels in...

Tedo

Welkom Remco!
Toch wel benieuwd naar je aka: eet je veel kiwi's?  ;)

Tedo

Welkom hier, en alvast veel rijplezier met je estate toegewenst!

Ronaldmeganedriver

Dank jullie voor de reacties. Spijtig dat dat met USB niet gaat werken.
Had ik wel op gehoopt. Welke parrot is dit precies die jij gebruikt? Kan ik hier eens induiken.
Distributie ketting nog wel, verkoper maar zeggen dat het een riem is..... Kon al geen stickertjes vinden van de vervanging, auto is tenslotte bijna 6 Jr.

Morgen eerst maar setje velgen ophalen en inleveren bij de dealer, beter dan de saaie wieldoppen die er nu onder zitten. Wat ik me afvroeg zie dat er ook Radio s zijn waar bluetooth ingebouwd zit. De mijne heeft dat dus niet.  Is dit alleen een kwestie vd juiste Radio of moet er dan meer aangepast worden?

Gr Ronald

Felix

Mmm, ik dacht dat die USB aansluiting inbouwen theoretisch gezien wel zou kunnen werken.

De radio zit verbonden met het (navigatie)display, en met een zwart kastje. Dit zwarte kastje zit weer verbonden met je AUX poort. Volgens mij is het zo dat als je dit zwarte kastje samen met je AUX poort vervangt voor een kastje met een USB poort dat het zou moeten werken. Maar ik heb dit nooit zelf getest dus pin mij er niet op vast. Wellicht dacht A110 hetzelfde??

Een radio met bluetooth toevoegen zou betekenen dat je een ander type display nodig hebt samen met de andere soort kabelboom die daar bij hoort. Daar moet je maar net zin in hebben :D

Ik heb het zelf wel geprobeerd in mijn Megane II. Daarin zit nu een Clio III radio en display, met bluetooth en USB aansluiting. Werkt redelijk maar nog niet 100%.

Zespri

gideon

Hallo,
ik zou me ook even voorstellen,
ik ga over 2 weken een Megane grand tour 2.0 16v business line boujaar 2007. ophalen,
deze hebben we vandaag gekocht.
ik zal hier op het forum veel lezen in het begin,

ik ben gideon 37 jaar oud getrouwd 2 kinderen,
woon in vlissingen.
we hebben nu een peugoet 306 station. die we dus gaan verruilen voor een Megane grand tour 2.0 16v business line.
we hopen aan deze auto plezier te gaan beleven.
foto's zal ik hier ook plaatsen als ik het voor elkaar krijg

gr gideon

first-ed

Hoi, ik ben Edwin,  vader van 3 dochters en sinds 3 dagen eigenaar van een megane coupe. Is derde auto bij ons naast een 306 cabrio en een Ford Mondeo. Auto is voor dochterlief. Voorzien van airco en lpg g3 en wat normale renault probleempjes. Ramen die weigeren open te gaan en lampjes die het pas gaan doen na een gerichte tik op de juiste plaats. De vorige eigenaar heeft hem 15 jaar in bezit gehad en woont bij mij in de straat. Vandaar dat de koop wel aan durfde te gaan. De auto is altijd normaal onderhouden. Er staat nu 193.000 km op.
Voor degene die nog een knappe achterbumper hebben liggen in de kleur 432, dat mooi donkerblauw metallic, ik houd mij aan bevolen. De blanke lak is op een veel plaatsen aan het loslaten en ziet er niet meer uit. Verder is de auto rookvrij en zeker van binnen in nieuwstaat. Van buiten een paar pitjes en 1 slecht plekkie op de dorpel. Er zit wel een nieuwe apk op.
Ik hoop veel info te vinden hier op dit leuke forum. Grtz

Tedo

Welkom hier (en/of je dochter natuurlijk)!

frankmegane

Hallo allen,

Ik ben Frank, 28:jaar en sinds 1,5 maanden in het bezit van een megane 3 estate. Verder ben ik woonachtig in Heerhugowaard (waar?:vlakbij Alkmaar  :P ) Hoop veel te leren over deze auto op het forum  !-!

mark

koffiepot

Zal mij ook maar ff voorstellen,

De naam is Henk maar door het vele koffie drinken bijnaam gekregen van koffiepot wat ik dus ook maar gebruik als nick.
Ben op 23-06-63 ergens uit de klei getrokken en dus nu 53jaren jong
Ik ben getrouwd en heb voor zover ik weet geen kinderen  o-) o-) ( totdat het programma spoorloos aan de deur staat)  :D

vanaf het moment heb dat ik mijn rijbewijs heb heb ik behoorlijk wat Renaults gehad,

begonnen met een 5 gt turbo compleet uitgebouwd zoals Jan Lammers er vroeger mee geracet heeft.
helaas na 2 jaar  rijden  kwam er een auto van links die mij niet had gezien en rara totaal in de poeier weg centjes en auto.
deze auto zal mij altijd bijblijven omdat ik er toen behoorlijk gespaard hebt en het liefde op het eerste gezicht was en eigenlijk nog is.

daarna en ik weet echt de volgorde niet meer een
Renault 12 een 14 een 11 een 16 een renault 4 ook nog

Toen kwam er 1 waar ik nu nog spijt van heb dat ik die heb verkocht,  8)7 8)7 l-
Een Renault alpine v6 turbo wat een kanon was dat in het blauw met radio renault en alle opties
maar ik moest en zou een motor hebben dus verkopen dat kanon.

Dus motor gekocht en tot 3 jaar geleden motor gereden met in de winter een aftands autootje om toch warm  en droog te zitten.

na het breken van mijn rug wat gelukkig goed is gekomen was net geen dwarslaesie geen motor meer voor mij.
dus motor verkocht en auto verkocht en weer terug naar mijn andere liefde Renault

Heb een Renault megane cabrio gekocht uit het jaar 2005 full option behalve leren bkleding
en ik hoop datik net zoveel plezier aan mag beleven als al mijn andere renaults

met vriendelijke groeten koffiepot( henk)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev