Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

Z

Halo mede forumleden,

Ik ben Ruben en ben 19 jaar oud en kom uit Zaltbommel.
Ik ben sinds augustus 2015 een trotse eigenaar van een Renault Megane cabrio phase 1 uit 1998.
Dit is mijn eerste auto en hoop er nog veel plezier er van te hebben.
Hierbij wat foto's hoe hij er nu bij staat:

Groetjes,
Ruben

mark

Willem

jarno27

Ghost_Rider187

Ik heb inmiddels mijn Megane II verkocht kwam er totaal niet uit met het normaal starten werd er echt gek van elke dag met starten lopen kloten accupool los erop dan starten + verloor laatste tijd ook koelvloeistof dus weg ermee.
Die is nu naar Bosnie.
Heb sinds zaterdag een Megane 1 Coupe 1.9 dTi gekocht.
Auto is echt zuinig in verbruik nu nog op Duits kenteken zetten heb hem namelijk in Nederland gekocht.

Willem

Nette auto en mooie kleur ook  !-!

Tedo

Mooie groene coupe! Op de een of andere manier zit er altijd water in een van de achterlichten, vaak de linker.

Ghost_Rider187

megane grand scenic 2.0 16v

mooie megane aparte kleur wel mooi

Joene1976

Goedemorgen!

Ik ben Jeroen en ik heb sinds februari 2016 een Megane Coupe 2.0 (automaat) RS replica van 2009.

Ik ben in het verleden lid geweest van de Clio club omdat ik toen een Clio 1.8 16v had. Aangezien ik mijn Megane wat wil opleuken heb ik me ingeschreven bij de Megane club zodat ik af en toe wat vragen kan stellen!

Tot op het forum!

Groeten,

Jeroen.

Ps: hoe plaats ik foto's?

Karin

Ard Klok

RikHeymans

Heehallo

Ik Ben Rik, woon in midden limburg en Heb sinds vorige week een Megane Grand Tour 1.6 Expression luxe uit 2006.

Mijn vorige auto was ook een Megane en heb met wat hulp van een aantal topics van dit forum een aantal gebreken kunnen maken.
Daarom ben ik met deze auto maar lid geworden van de Meganeclub.
Het enige nadeel is dat 2 van de elektrische ramen niet werken maar ik heb al rondgekeken en als het goed is is dit makkelijk te verhelpen

mark

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev