Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

Karin

BSpiering1989

Mijn naam is bjorn.
kom uit het oosten van het land (enschede)
Sinds 2004 bezit ik een Megane grand tour2.0 16v uit 2006 , daarvoor heb ik met pijn in mijn hart afscheid moeten nemen van een astra h 1.9 CDTI uit 2008 (dit ivm km en maandelijkse kosten) maar kan jullie vertellen die Megane maakt het allemaal verdomt goed! want hier wil ik nu ook geen afscheid van nemen! en dat gaat ook niet gebeuren ook!
Eind 2015 kwam er ook nog is een twingo 1.2 16V bij uit 2011. top autotje voor de vrouw! en voor de snelle boodschappen.

nou willen jullie nog meer weten laat het maar horen.

groeten!

jarno27

mark

Welkom  !-!

Misschien zie je me wel eens rijden.
Mijn auto kun je niet over het hoofd zien.  :D

Karin

Edwin Postma

Citaat van: meg74 op 31 december 2015, 11:10:34
Even een korte introductie . Mijn naam is Dimitri en ben woonachtig in omgeving Utrecht.
10 jaar geleden was ik ook al actief op het forum toen met een Megane Grand Tour RS.

Deze wagen hebben we een aantal jaar geleden verkocht. Geen idee of die nog wel eens gezien is door leden hier, maar door mij niet meer.
Nu rij ik zelf al weer een tijdje naar tevredenheid een Skoda Octavia Combi.

De reden dat ik me nu weer heb aangemeld is dat we sinds kort een Renault Megane CC voor de deur hebben staan.
Deze is van mijn vrouw want ze wou graag een auto met airco, dus is het meteen een cabrio geworden  :grin:
Dus hopelijk wordt het een zonnig 2016

Hallo dimitri.
Ik he de megane frand tour jaar of 2 terug eens surhuisterveen gespot in zeer goede staat.

Zat alleen een enorme hardcore sticker achterop.
Truckertje

Fubar (Marcel)

Ik kwam laatst nog de MP-advertentie tegen van de Grand Tour 8)7
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dutch Giraffe

Hallo,

Mijn naam is Bas. Komende zaterdag (30-01-2016) Haal ik mijn Renault Megane met RS pakket op. Het is een Mk 3 met een 1.5dci 110pk motor.
Spierwit met een enorm luxe pakket waaronder keyless entry, bi-xenon, panoramadak, getint glas, elec. best. stoel, en nog veel meer.
Ik kan nu al niet meer wachten...

Dit wordt mijn 1e Renault (alhoewel mijn moeder er 2 heeft gehad) en ik ben erg benieuwd naar alle eigenschappen. (Die 2 van mn moeder waren niet echt mijn smaak, maar ik heb wel een hele dikke uitgezocht)
Wij (mijn vriendin en ik) hebben de afgelopen 3,5 jaar in een Toyota Yaris TS gereden en dat waren 3,5 fijne jaren. Met pijn in het hart doen we dan ook afstand van deze sportieve wagen omdat er in Maart 2016 een klein Girafje bij komt... Vandaar de gekozen uitvoering (lekker zuinige diesel motor met genoeg power voor een sportief ritje... en gechipt haalt ie een goede 130 Pk met ca. 300Nm koppel.)
Als de auto is opgehaald zal ik een paar foto's posten (handig voor de beeldvorming ;)).
Moet iemand me nog wel even uitleggen hoe je een foto post en hoe je ee profiel foto kan instellen.

Als er mensen zijn die vragen hebben of comments.... Iedereen mag me een berichtje sturen.

Tot gauw !!!!
I'm from Holland and I am high as fuck. (Dutch Giraffe)

Paul!

Verleden: 1998 Renault Megane coupe, Phase 1, 2.0L 16v
Heden: 2003 Renault Megane II, Phase 1, 2.0L 16v Priv.Luxe

In een Volkswagen Passat, toch zal ik liever met een Renault Megane ;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin

Frans52

Hallo ik ben opzoek naar een cabriolet megane en ga morgen kijken, naar een 2.0 16v megane wie geeft advies of een tip waar ik het kan vinden.

Hg Frans

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev