Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

Heatzone (Mark)

Welkom hier! Inderdaad leuk om een pagina te openen :)

Jpridejong

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 13 april 2015, 13:43:09
Welkom allemaal!

@Jolanda, die Clio Williams had je nooit weg moeten doen, zeker van dat bouwjaar zou die echt een vermogen waard zijn... :D

Daar denken we nu ook zo over 😥 we hebben nog wel het certificaat in ons bezit, dat is no 1906 (idd een 'laag' nummer) en de auto was gekentekend op mijn ..-tigste verjaardag, 20-08-1993
GV-NG-98
Gaaf karretje waar we met veel plezier aan terug denken, alleen de weken na een 'leuke' rit waren wel wat minder, iedere dag de brievenbus wegkijken in afwachting van een mogelijke blauwe envelop gaf nog wel wat stress  :D

Ik weet niet hoe ik met een ipad fotos kan toevoegen, we hebben nl. met een artikel in de autoweek gestaan in 1995 omdat onze hele familie Renault rijdt; op deze foto staan 7 Renaults o.a. die Williams, maar ook een Alpine en daar heb ik, nog een plaatje van

Heatzone (Mark)

Dat zou zeker leuk zijn om met ons te delen !-!. Leuk ook een hele Renault familie, helaas bij mij anders! Alhoewel ik mijn broertje van 16 wel geïnteresseerd heb gekregen in Renaults 8). Mijn zusje rijdt overigens ook Renault maar niet uit passie :P

Om een plaatje op het forum te plaatsen kan je naar tinypic.com gaan. Daar kan je de foto uploaden. Na het uploaden brengt hij je naar een nieuw scherm en dan staat links een link met [ img]link staat ertussen[/img ]. Kopieer dit in zijn geheel in jouw bericht op het forum en voila!

Yorick

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Jpridejong op 12 april 2015, 16:42:19
Hallo, ik ben Jolanda de Jong en samen met mijn man en de rest van de familie een echte Renault-o-fiel  Y
Sinds ik mij kan heugen rijden wij thuis al Renault en die 'traditie' heb ik samen met mijn man voorgezet. Ik heb zelf jaren bij de Renault groep gewerkt, en mijn man werkt bij de 'rode' afdeling, de vrachtwagens.
Op dit moment rijden wij al heel wat jaartjes Renault Espace, zowel prive als zakelijk, en een paar maanden geleden een Megane Cabrio gekocht, en nu wachten op mooi weer  !-!
Een leuke auto die we zeker lang willen gaan houden, en daarom wilde ik me eens meer gaan verdiepen in de technische details en zodoende kwam ik op dit forum. Jaren lid geweest van de Renault sport club, we hebben in 1983 een Clio Williams gehad en reden vaak mee met de clubdagen. Erg gezellig, maar door wat veranderende prioriteiten geen snelle Renault meer, en dan 'verwaterd' de interesse een beetje

Ah een Clio Williams is hoe dan ook leuk, maar het had er even weg van dat jullie een preproduktie model hadden, en die zijn zeker meer waard... ( bouwjaar viel mij op in je eerste bericht hier :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

MeganeGT180

Hallo !!

Mein Name ist Sascha. Ich komme aus dem Sauerland und bin 31 Jahre jung. Ich bin schon Lange Renaultfiziert :-)
Habe 2000 meine Ausbildung zum Kfz Mechaniker begonnen. Und Arbeite jetzt nach 8 Jahren Bundeswehr wieder in einem Autohaus. Als erstes fuhr ich einen Clio A 1.2 RN dann einen Golf 4. Und dann im Jahre 2009 kaufte ich mir einen Clio 3 GT,diesen fuhr ich bis 2013 dann hatte ich mir einen kleinen Traum erfüllt und holte mir einen Clio 3 RS. Leider hatte ich mit dem einen Unfall. Naja Blech kann man erdetzen. Seitdem fahre ich ein Megane 3 coupe TCe 180 GT.

Hoffe meine Vorstellung auf Deutsch ist ok.

Gruß
Sascha

Benjamin Renon

Willkommen, Sacha .

Stellen Sie sich in Deutsch ist kein Problem. Schön, dass Sie den Weg zu unserem Forum gefunden haben. (Google translate ;))
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Yorick

Hallo Sascha!

Wilkommen am Forum. Viel spaß hier und wenn Sie fragen hatte, PM unsere moderators :)

mark

emiletelkamp

Hallo allemaal,

Mijn naam is Emile, ben 29 jaar en woon in Oude Pekela. Ik heb voor 2 weken terug een Megane 2 CC 1.9 dci phase 1 gekocht, een privilige luxe uitvoering, maar na 2 dagen al een tik in de motor, krukaslagers kapot  8)7
Na overleg met de garage waar ik hem heb gekocht komt er een nieuwe motor in met 94.000km, als het mee zit kan ik hem dan a.s. Dinsdag weer ophalen (YES!)

Naast auto`s is mijn grote hobby fotografie, voornamelijk Urbex (google) en daarom moest mijn nieuwe auto ook weer een diesel zijn ivm de vele kilometers die ik maak voor de fotografie (vaak weekend belgie, zuid duitsland enz.)

Ben hiervoor altijd Ford man geweest (Vorige auto een Ford Focus mk2 van 2006) en nu een uitstap gemaakt naar Renault omdat ik de megane CC een ongelooflijk mooie auto vind, en bij mijn budget past.

Dit is het begin van een Project, deze zullen jullie dus ook voorbij zien komen bij de projecten, maar eerst de auto weer terug hebben, dan kan de lol beginnen!

Karin

Welkom, en een hele mooie kleur auto heb je.

jarno27

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

mark

Yorick

Welkom Emile! Geniet ervan dinsdag  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev