Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

Karin

Rude

bedankt voor het welkom heten.

plannen? ja zou hem graag wat lager leggen en 16"of 17" eronder. en een dikke stereo er in( die is al aanwezig).
en misschien middenstuk moterkap, dak en bovenkant achterklep antraciet maken. misschien ook nog zwarte koplampen, plinkers en verstralers. maar begin met geluid, de rest heeft niet zo'n haast. en de hoedenplank met polyester bewerken en in carrosserie kleur spuiten, want vind die speakers daar echt lelijk

Dennis Postma

Rthartog

Zal mij even voorstellen.
Ik ben Richard, 1e monteur en altijd bij een Renault dealer gewerkt. Nu werk ik bij een Automaterialen zaak.
Rijd in een Megane 3 uit 2009.
Heb als 1e upgrade de Sierstrips in de bumper aangebracht (die zilver driehoekjes).

Volgende plannen zijn, diffuser achter en nieuwe velgen.

Zoals ik al zei, altijd bij een Renault dealer gewerkt. Renault stroomt dan ook door mijn bloed... Wel een paar keer een ander merk gehad. Zo ook een Alfa 159.. ook een heerlijke auto en iedere autogek moet ooit een Alfa gehad hebben zeggen ze.. dus dat ook afgevinkt. Nu weer bij Renault en dat blijft ook zo haha.

mark

Karin

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers

Basje

Hoi, ik ben nieuw op dit forum, dus zal me ook even voorstellen. Ik ben Bastian, 32 jaar, en woon alleen (maar wel met hond) in Zwolle. Mijn eerste auto was een Renault (Clio) en daar heb ik heel wat fijne kilometers in gemaakt. Mede daarom overweeg ik nu opnieuw voor een Renault te gaan, en dan dus een Mégane. Ik dacht, dan zit ik op dit forum vast goed ;)

Willem

Dredan

Megane coupe 1.6e // Megane coupe 2.0 16v

Bobo1.6

Karin

Welkom en succes met je zoektocht naar een Megane

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev