Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

PatrickMegane2

Hallo.

Mijn naam is Patrick en ben sinds 3 weken de trotse eigenaar van een Megane II
Ik ben weer terug bij het vertrouwde renault na een BMW en een Opel te hebben gereden.

PatrickMegane2

Citaat van: mark op 24 februari 2014, 21:17:21
welkom  !-!

Ik zeg altijd maar: wat er niet op zit kan ook niet kapot gaan.  o-)

ik ben de 2 e eigenaar van deze auto het is een dynamique luxe dus bijna full options haha

mark

Achja Duits rijden is ook niet alles he.  ;)

Maar een beetje geluk heb je ook nodig met auto's

In elkgeval veel plezier met de Mégane. En veilige kilometers toegewenst !-!

Karin

Welkom Patrick, veel plezier hier en met je auto.

PatrickMegane2

tja duits is wel degelijk maarja ik vind het model van deze auto zo mooi kon hem niet laten staan:P

matthew

Welkom en veel rijplezier met je auto toegewenst.

Ambassador

Weer een Megane rijder erbij. Het is een Meg II CC geworden. In het verleden al vaker cabrio's en auto's met schuifdak gereden, waar ik goede fijne herinneringen aan heb over gehouden.
Nu ik met prepensioen ben werd het voor mij weer eens tijd om 'open' te gaan toeren.
Uitgaande van mijn budget (mocht niet meer besteden van mijn bijrijdster) is het een 2005 type II CC geworden.
Wel met een automaat en veel opties (Privilege Luxe uitvoering) Al die snufjes kunnen natuurlijk defect raken. Als ik zo eens op dit forum lees, word ik un peu nerveu. Hoopt dat alles lekker lang heel blijft

mark

Welkom  !-!

Veel rijplezier toegewenst.  ;)

Mario1986

Goede avond dames en heren,

Ook ik zal mij even voorstellen.
Mijn naam is Mario en woon in Brummen en met een leeftijd van 27 lieve vrouw en kleine meid van 1.5 is het leven erg mooi.
Toch blijft een hobby altijd een hobby hieronder iets over de auto.
Ik ben al 2 jaar in bezit van een Renault Mégane 2  1.6  16V  uit 2003.
Ik heb er eigenlijk 2 jaar niks mee gedaan aangezien ik hem had aangeschaft als gezinswagen maar toch blijft het kriebelen om er wat aan te veranderen.
Ik heb hem vrij standaard gekocht met alleen een achterspoiler.
2 weken geleden een uitlaat gemonteerd van het merk Ulter-Sport en een open luchtfilter.
En als je dan weer iets bezig bent gaat het toch echt wel jeuken meteen maar de winterbanden eraf en een nieuwe set 17inch met banden 225-45-R17 besteld.
Na deze gemonteerd te hebben moet hij ook maar even iets zakken. (deze ook vandaag besteld samen met een setje remklauw verf wit)

Dit is zoals het er nu voor staat.

Bij deze meteen een vraag zijn er mensen op dit Forum die goed kunnen photoshoppen zou graag willen weten hoe het eruit ziet als het dak en de spiegels wit zouden zijn.

Losballos (Ron)

Welkom,

Ziet er erg netjes uit zo !-! toevallig foto's van de uitlaat?
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron

#RememberTheBuster

Mario1986

Zal dit weekend even een aantal foto's maken van de auto.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Boileau

Hallo allemaal!

Hierbij heb ik mij aangemeld bij de megane club :D.
Ik rijd een megane III uit 2013. Hij door mijn werk fullbody gewrapped(blauw) en carbon dak,spiegels en sideskirts.
De renault sport stickers hebben we zelf bijgewerkt en na getekend en beplakt. Hier wat foto's.

De 6e ben ik aanwezig in kampen met het bedrijf waar ik de verkoop voor doe en natuurlijk met mijn renault.
Als hobby wil ik me wat meer gaan begeven bij meetings :).

Heatzone (Mark)

Welkom hier!!

Zeer mooie Megane trouwens, leuke kleur keuze qua wrap 8)

Stefan

Welkom !-!
Mooi gewrapt en uniek kleurtje natuurlijk.

We kunnen denk ik nog best een dergelijke clubsponsor gebruiken.. ;) o-) Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev