Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

lúk

CoupeDCI

Hoi allemaal,

Mijn naam is Wouter, ben 25 jaar en ben werkzaam als ICT-er. Vanwege mijn Megane Coupe DCI uit 2000 ben ik hier terecht gekomen en hoop hier wat dingen te weten te komen van mijn auto (eerste vraag is inmiddels al gesteld, dynamo kaduk! ;()

Hier alvast ff een foto van de bolide:

Momenteel heb ik even geen centjes voor aanpassingen maar ik hoop dit in de nabije toekomst te kunnen veranderen!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

lúk

Dirk Kuipers

sebastiaan

Mario

Hey hallo

dan zal ik me ook meer even voorstellen:
Ik ben Marius en ben 19 jaar.
Ben werkzaam als loods medewerker en soms vrachtwagen chauffeur.
Sinds een week ben ik eigenaar van een grijze megane coupe, wat me erg goed bevalt.

Nu is het weer sparen voor onderdelen.

Gr. Marius

lúk

welkom Marius !-! en veel plezier met je nieuwe aanwinst !-!

carfanatics

Hallo mede auto liefhebbers!

Mijn naam is Mark,

Ik ben een enthousiaste autoliefhebber en mede daardoor ben ik kort geleden een site gestart met een bepaald doel.
Wat dat doel ik kun je hier lezen!

We heten iedereen van harte welkom op de site, en wensen verder dit forum ook veel succes toe. Ik zal hier vast eens vaker komen om te lezen en te posten.

Groetjes Mark

axeoth

Ik ben Matthijs Wevers aka Axeoth.

Was de eigenaar van een fluor oranje nissan 100nx.
Ik wou al een tijd een club opstarten en toen mn broertjes ook het tuning virus te pakken hadden...

And so a tuning&styling club has been born.... :wink:

Wat doe ik, nu ik ben technicus...pfffuuu klinkt goed, wat stelt dit voor? Nou ik ben dus tekenaar (microstation, autocad), toezichthouder (controleerd de aannemer of die zich aan de regels en opdracht houd), directievoerder (beheert het geld wat de aannemer wel of niet krijgt naar mate hij werkzaamhdeden heeft verricht) en milieukundig begeleider (monstersnemen grond lucht en water)... tsja wel een leuk beroep ja... hahaha

Toekomstplannen? jazeker, naast een sky natuurlijk een goede baan en een huisje met een schuur! brug of iets dergelijks erin, auto erin (heb toch auto, telefoon en laptop van de zaak) en op mn gemak hem lkkr extreem maken  :twisted: , natuurlijk een hondje, vrouwtje uiteindelijk kindje niet te vergeten...

Hoe ver ben je met je toekomst? Nou de baan is er, met vanaf 1 maart '06 een contract voor onbepaalde tijd, de skyline... tsja het kleine broertje ervan is al een tijdje verocht.. en nu ben ik dan toch echt eigenaar van een skyline r33 :D

hondje..not yet, vrouwtje ... :roll: heel druk mee..  :wink:  en dan kindje, neeeeeeeeeee  :!:  :!:  :!:  :!:  nog lang niet ! eerst de rest dan als laatste toch een baby... haha

Nou ik denk ik kom hier ook eens neuzen wat voor rides er hier rondhangen :D

Veel plezier op het forum hier :D en mssn tot snel!! Have fun.

Stay tuned @ www.cf-tuning.nl

mooi praatje he  :roll: check ook eens onze site :D
gezelligheid !!

Greets, Axeoth

Nopi

Hallo dan,

Ik ben inmiddels al een tijdje lid maar had me nog nooit voorgesteld. Bij deze dus:

Ik ben Pascal 23 jaar woon in Nieuwegein en werk bij een grote verzekeraar als Software Developer.
Aangezien ik een auto liefhebber ben en een mooie auto wilde kopen kwam ik (uiteraard) bij een Megane Coupe uit. Dit is gewoon een van de mooiste auto's in zijn prijsklasse (imho). Na lang zoeken en internet afstruinen kwam ik een Zwarte 2.0 IDE Privilege tegen. Dit is inmiddels al weer meer dan een jaar geleden. Sinds een paar maanden ben ik ook lid van deze club.

Met mijn auto ben ik van alles van plan maar dit soort dingen zijn bij mij altijd lange termijn projecten. Wel ben ik al begonnen met het inbouwen van een Car PC, hiervoor zijn zo'n beetje alle onderdelen wel in huis, maar het inbouwen kost veel tijd en dat is iets dat ik niet zoveel heb.

Andere iteresses; alles waar maar een motor in zit, voetbal en computers.

Foto's zal ik later wel een keer posten.

Gr. Pascal.

Reinier Goorden

Welkom Pascal, op het forum maar zeker ook bij de club.  Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev