Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

Karin

Welkom Jelmer en veel plezier hier en met je auto.

Dante

Welkom Erik, Marcel, Edwin, Dominique & Jelmer --
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

NielsMinck

Hallo allemaal,

Ik ben Niels en ik kom uit Leeuwarden. Ik ben 23 jaar oud en woon samen met mijn vriendin Wendy.
We krijgen er over 4 weken ongeveer een Rottweilerpup bij :)

Ik heb nu mijn 3de Megane coupé. De eerste was een blauwe uit 1996 waar ik een ongeluk mee heb gehad. Via een vriend/collega heb ik een andere blauwe uit 1997 gekocht. Hier heb ik 3/4 jaar in gereden, toen ik een gele uit 2000 te koop zag staan. Ik wilde altijd al een gele en heb deze gekocht. De auto bevalt me prima  !-!
Ik ben van plan er nog een aantal dingen aan te veranderen, ben alleen niet heel handig met auto's...

Gr Niels

Roadkill (Michiel)

Welkom Niels, enne die gele Meg is toch geen ide hoop ik?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin

keesk

Hallo,

Mijn naam is Kees Koning en ben sinds een week in bezit van een Renault Megane Cabrio 1.6 16V Privilege uit 2002.
Deze auto heeft 108000 km op de teller staan en ziet er nog prima uit. Natuurlijk heeft hij hier en daar een krasje maar daar gaan we in de loop van de aankomende tijd iets aan doen. De auto zal hoofdzakelijk door mijn vrouw gebruikt gaan worden maar we zijn vast van plan om in de zomer heerlijk te gaan genieten van deze Cabrio.

Het is niet onze eerste Renault megane. We hebben verschillende Scenic's gehad en een Laguna station. Over het algemeen een prima auto Renault. De laatste Scenic die we hadden was een beetje een miskoop!. Elke keer weer iets wat niet goed werkte. Nu rijden we een Opel Meriva 1.4 Turbo van een jaar oud en ook dat is een heerlijke auto met alles erop en eraan....

Even iets over mijzelf:
Ik ben werkzaam bij een bank als SQL database beheerder en dat bevalt prima. Ben uit 1959 en kan zeggen dat ik heel wat auto's versleten heb. Zowel 2e hands als nieuwe. Mijn eerste auto was een Fiat 127. Als snel daarna heb ik een Toyota Celica gehad en een Ford Capri. Echt geweldige auto's. Daarna hebben we een 4 tal nieuwe Mazda 323F's gereden. 2 keer met die klaplampen en 2x het model erna. Toen zijn we overgestapt op iets sportievers tw een Hyundai Coupe 2.0. Wat een monster was dat, alleen hebben we die moeten verkopen omdat we er achter kwamen dat een kinderwagen EN een Border Collie niet echt paste. Onze eerste Renault was een feit. We kochten een Laguna station waar we echt veel plezier mee hebben gehad. Toen kwam de eerste nieuwe Megane Break. Ook een prachtige auto die we na een aantal jaar vervangen hebben door een nieuwe Scenic. Deze is nog wel een keer vervangen voor een 2e hands Laguna en daarna weer door de laatste Scenic. Omdat ik inmiddels een nieuwe knie gekregen had en we veel probblemen hadden met deze auto zijn we over gestapt op deOpel Meriva!!!.

We hopen heel veel plezier te gaan krijgen van onze Cabrio en leuke tochten te kunnen maken. Daarnaast hoop ik als toekomstig lid een hoop kennis te verkrijgen hoe je het beste wat zaken kunt laten opknappen aan onze Cabrio want we willen er gewoon een mooie auto van maken....

Groeten Kees

Het leven is een pijp kaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel!

Benjamin Renon

Welkom Kees. Mooie cabrio. Heel veel plezier ermee.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin

Welkom Kees, veel plezier hier en van en met de auto

Dennis Postma

Welkom Kees.

Geniet lekker van je cabrio.  !-!

Stony (Robert)

RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Roadkill (Michiel)

Welkom Kees, kan beamen van de Celcica en Capri dat het beide heerlijke auto's zijn! Als je last had van je rug dan zou de Meriva een slechte keuze zijn geweest :D Maar je hebt er iig een mooi (en comfortabele) cabrio bij nu!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

keesk

Edwin

Mooie auto hoor. Ziet er erg mooi uit. Kom ook uit culemborg dus misschien komen we elkaar nog eens tegen...
Het leven is een pijp kaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev