Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

EdwinRS

dit is een lastig topic om makkelijk foto`s en zo te plaatsen






Kon uit culemborg. Ben regelmatig op zaterdag bij de mc in venedaal. Ben lid van midland en renault club sportives

Karin

Welkom Edwin, veel plezier hier.

Rogier

hey edwin !-! jij ook hier :P en zoals ik je al vaker verteld heb in veenendaal, je hebt een mooie auto man.

Dennis Postma


Roy (Coup a One)

Naast de mooie kleur v.d. RS is het ook nog een F1 versie !-!
Ziet er goed uit, en wees welkom hier op het forum _o_

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EdwinRS

Dank u allen. En rogier je weet me planne hij word nog veel dikker en met name sneller. M.S.R style haha

Dennis Postma

Als je nog meer plannen hebt is het misschien een idee om lid te worden? Zo kun je hier dan ook gelijk een projectpagina bij houden...

Rogier

Hij gaat vooral motorische aanpassingen doen, geen aanpassingen aan de buitenkant. Ik weet inderdaad wat hij van plan is, hij is ook via mij hier gekomen :-P

Dennis Postma

Dat kan juist ook erg interessant zijn om te volgen toch?  :)

Trackerfire

Hallo iedereen,

Volg dit forum al een tijdje van de zijlijn. Nu dan toch aangemeld  ;) Mijn naam is Dominique de Korte, ben 20 jaar en kom uit Alblasserdam. Ik heb eind maart dit jaar een Renault Megane Cabriolet 1.6 16V aangeschaft met nog geen 80.000 km erop. Fotootjes volgen uiteraard nog heb zo snel niks bij de hand. Ik verwacht niet heel veel aan de auto te gaan doen en blijf lekker een beetje op het forum rondsnubbeken.

Edwin Postma

Truckertje

Karin

Welkom Dominique, veel plezier hier

Roy (Coup a One)

Dominique welkom op ons forum, en hopelijk treffen we elkaar eens tijdens een meeting ;)

Devilcoupe

Dan zal het nu mijn beurt wel zijn denk ik zo..  8)7

IK ben Jelmer van Cranenbroek en woon in Valkenswaard. Ik ben 18 jaar en heb mijn rijbewijs nu 8 maanden. Mijn eerste auto was de auto die ik van mijn moeder goedkoop kon hebben, namelijk een Ford Fiesta 1.1 uit '89. Grappig ding, maar niks voor een jong iemand.
Dus heb ik nu ongeveer 5 weken geleden een Megane Coupe 2.0 gekocht uit 1998. En ik moet zeggen, ik ben er al helemaal wreed mee. Zo heb ik al wat spullen gekocht ervoor en heb ik al een boel plannen voor wat ik nog anders wil doen aan de renault.

Maar genoeg over de auto. Ik heb mijn middelbare school afgerond en ben nu een opleiding aan het volgen in de metaal. Als verspaner wel te verstaan.  o-)
In het dagelijks leven doe ik veel met mijn vrienden en mijn broer, die automonteur is. Verder zijn mijn hobby's stappen en rally's bijwonen en beleven.
Verder is mijn sport Basketbal wat ik goed weet vol te houden. En natuurlijk is er pas één nieuwe passie bijgekomen, de Megané. Wat overigens is overgevlogen door mijn vader.

Dat was het wel zo'n beetje denk ik. Hier een foto van hoe de Megané nu is:


Komen natuurlijk wel veranderingen in want ik heb al van alles gekocht. Maar niet alles gaat in een keer natuurlijk.

Veel plezier iedereen en ik hoop dat ik er vaak bij mag zijn als het zover is.

Groete,

Jelmer  !-!


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev