Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

mark

iedereen alvast een fijne vakantie toegewenst !-! !-! !-!

AriCoupé

Hallo Allemaal

Ik ben Ari, 21 jaar en woon vlak bij Rotterdam.

Sinds kort rij ik ook in een Megane Coupé III (180Tce) waar ik dan ook erg blij mee ben.
Het is mijn 3e auto maar zeker één waar ik langere tijd in zal blijven rijden.

En ook sinds kort lid van dit forum ;)

AriCoupé

Ik wilde nog een fototje uploaden maar weet eigenlijk niet hoe dit moet :huh:

Karin

Welkom Ari en veel plezier hier.

mad man

Hi Megane fans  ;)

Ik stel me hier even voor:

Ik ben André
bouwjaar 03-08-1967
En mijn bed staat in Capelle aan den ijssel

Ik rij zelf een Mazda 323 die is Stefan wel bekend  ;)
Nou wat doe ik hier dan zou je zeggen, een vriendin van me rijd in een Megane 1 facelift, Nou leuk zou je zeggen ja dat is het ook wel maar gezien zij niets met het internet heeft kom ik hier voor als er van haar kant vragen zijn omtrend haar wagen  ;)

Oke genoeg geneuzel eerst een paar foto's van haar wagen  ;)

Wat gaat er mee gebeuren nou eigenlijk niets, alleen goed onderhoud het blijft een standaard wagen in de uitvoering van een 1.6 16v automaat  !-!
Laatste apk was het niet meer dan de achterwiellagers en om het netjes te krijgen een kapotte mistlamp unit vervangen  ;)
Mijn wens is een keer een uitdeuker zonder spuiten er op los te laten om de deukjes er uit te laten halen vooral de linker C-style zit een lelijke pit  l-

Mijn Mazda topic bij de Formule323club.nl

Grt André

Stefan

Netjes voorgesteld Andre !-!
Ik heb het even in het juiste topic gezet  ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roadkill (Michiel)

Zie je wel dat vrouwen toch intelligenter zijn dan sommigge mannen :D :D Maar goed vriendin van Mad man heel erg welkom hier!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

Welkom Andre en vriendin, veel plezier hier.

Dante

Welkom Arjan, Joey, Pim, Brandon, Patrick, Bart, Danny, Diederik, Ari en André & vriendin --
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

mad man

Thanks @ all  ;)

Stefan bedankt voor het verplaatsen  ;)

Ik moet nog wel zoeken hier op het forum vooral met het plaatsen van een topik ik ben gewend aan de opbouw van de Formule323club ik stel me voor en ga daarin verder met alles over mijn wagen en bij een nieuwe wagen maakt men een nieuw voorstel topik om vervolgens daar in verder te gaan  ;)

Jammer

Goedemorgen...

Eigenlijk heb ik me net op het forum aangemeld om een vraag te stellen maar aangezien ik het een beetje asociaal vind om dat te doen zonder mezelf netjes voor te stellen eerst hier maar een berichtje.

Ik ben Ulco, sinds gisteren de trotse eigenaar van een Megane III Coupe 2.0tce (tweedehandsje). Na een type II dCI en een stapeltje Clio's werd het tijd voor iets "leuks". Lang aan het zoeken geweest maar dus nu al 2 dagen zo blij als een kind :-)

Moeilijk om een fatsoenlijke foto te maken met die ondergaande zon maar deze dus:

Hij moet nog wat opgeleukt worden, qua audio vanmiddag een afspraak gemaakt en ben aan het twijfelen tussen GT-bumpers of die lips/skirts van het sportpakket. Woon in het centrum van Utrecht dus is ook enigszins afhankelijk van wat het best overweg kan met de drempels in de straat...

Karin

Welkom Ulco, veel plezier hier. Mooie auto heb je.

Roadkill (Michiel)

Welkom Ulco,heel knappe bak hoor!!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev