Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

os_the_boss

Even netjes voorstellen  :)
Mijn naam is Oswald en ik heb enorme pech gehad met de aankoop van een Renault Megane Coupe 16V... (maar daarover meer in een ander topic).

Om de auto toch een liefhebber te gunnen i.p.v. hem naar de sloop te laten brengen, ben ik lid geworden van dit forum. Ik hoop hier de auto kwijt te kunnen zodat hij door een kenner/liefhebber kan worden gerepareerd en hij/zij er nog vele kilometers van kan genieten!

Over mezelf... Ik ben 42 jaar, samenwonend in Almere en heb heerlijke kids.
Mijn 'autoverleden' is erg divers. Mede omdat ook ik jong ben geweest, mede door vele 'auto's van de zaak' die ik heb gereden.
Een greep van de auto's (ongeveer in volgorde van tijd):
Renault 18, Peugeot 305, Peugeot 205 gti, Volkswagen golf I, Opel ascona, Honda quintet, Honda accord, Fiat tipo, Fiat brava, Seat cordoba, Seat toledo, Skoda fabia, Nissan 100NX, Alfa Romeo 156. Waarschijnlijk mis ik er nog één of twee, maar je krijgt een duidelijk beeld  ;)

Anyway, genoeg voorgesteld hoop ik... nu maar gauw mijn coupe'tje te koop aanbieden  !-!

Groetjes, Os  --

Roadkill (Michiel)

Zo het is druk met de aanmeldingen!!:)

@ Oswald:misschien zijn de probs met je Meg wel zelf op te lossen,zit hier iig kennis genoeg....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin


MDP

Dank!! En voor de nieuwkomers: Welkom!! Overigens heb ik me al een tijd geleden geregistreerd, dus het kan!! :)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dante

Welkom Stef, Jeffrey, Tim, Vincent, Martijn, Martin & Oswald --
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

juul


matthew


-stijn-

Ben T'Syen Stijn uit België.Sinds vorig jaar juni bezitten wij een renault mégane bose edition.

Karin


Dennis Postma


Bo

Zooo, ik zal me ook even netjes voorstellen!

Ik Ben Bo,inmiddels alweer 24 jaar en woonachtig in amsterdam en heb sinds een paar maandjes een Megane Coupe uit 1999.
Daarom leek het me leuk om me hier aan te melden, heb al zoveel dingen gevonden waarvan ik dacht, DUH wat logisch dat ik daar niet zelf achter gekomen ben.

Karin

Welkom Bo, veel plezier hier.

Edwin Postma

Truckertje

Bo


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev