Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

Headlong

Ik zal me ook even kort voorstellen:

Mijn naam is Johan. Ik ben 25 jaar oud en ben werkzaam in de Internationale Business Development.

Als alles goed gaat krijg ik deze week de spreekwoordelijke sleutels overhandigd van mijn zakelijke auto:

Renault Mégane Grandtour 2.0 dCi 150pk Privilège uit 2006. Mijn werkgever geeft de voorkeur aan het kopen van tweedehands BTW-auto's voor zijn werknemers. Ik vind het prima, want dit is een heerlijke auto volgens mij. De proefrit beviel in elk geval enorm.

Mijn eigen auto geschiedenis is als volgt:
- Renault 5 GTX
- Renault 19 16v
- Renault 11 TXE Electronic
- Volvo 440 GLT
- Renault 21 TXE
- Volvo 440 Turbo Aut.
- Renault Laguna RXi 2.0
- Renault Mégane RT 1.6e
- Renault Laguna Ph1. V6-24v Aut.
- Renault Laguna Ph2. RXT V6 24v
- Volvo 480 ES

Hobbymatig ben ik bezig om een Renault 11 Turbo uit 1985 te "restaureren".

Helaas nog geen foto's!

Ik heb zelf nog 195/65/15 winterbanden liggen. Kan iemand mij vertellen of er 15" velgen op een 2.0 dCi passen? Of heeft deze vanwege het vermogen/koppel te grote remschijven voor 15"? Ik weet dat de velgen die er nu onderliggen 16" zijn.

Tedo

Welkom, Johan! Dat zijn een hoop auto's in (maximaal) 7 jaar tijd!
Ik zou qua winterbanden voor 16" gaan, en de 15" verkopen.

Dirk Kuipers

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin

Welkom Johan, veel plezier hier.

Dante

Welkom Marcel & Johan -- Damn, wat een lijst auto's...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

Welkom. 
Zo 11turbo is wel vet !-!
Truckertje

Dennis Postma

Welkom Johan. Queenfan toevallig? Gezien je forumnaam.

Headlong

Bedankt voor alle welkomstwoorden! Inderdaad een hele lijst auto's. Ben altijd snel uitgekeken op een auto die dan al heel lang op mijn verlanglijstje heeft gestaan. Dat zal nu met mijn zakelijke auto wel anders moeten worden. Maar goed, de 2.0 dCi geeft wel even rijplezier!

@Dennis Postma: Ja zeker, zeer groot Queen fan!  8)

Dennis Postma

Dan kunnen wij elkaar de hand schudden.   ;)

harm

hallo,
jaren terug begon het hier op dit topic voor mij als lid van de (toen nog) Mégane coupé club,
en nu vond ik et wel een beetje gepast om ook via deze weg afscheid te nemen van de (nu) Mégane club,
ik ben al die jaren met plezier lid geweest van de club, maar er is een tijd van komen en een tijd van gaan,
en de tijd van gaan is nu gekomen. niet dat ik et nu niet leuk meer vind ofzo, maar met een eigen huis, en een kleine op komst kan ik er bijna geen tijd meer voor vrij maken. druk,druk,druk.
ik hoop dat de club nog lang zal blijven bestaan, en als ik een keer een event bezoek zal ik ook zeker ff de stand bezoeken

groetjes en veel meetingplezier
Harm Paas
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Mariotjekroon

HermanH

Hallo,

Ik ben ook nieuw hier, mijn naam is HermanH en ik kom uit Overijssel.
A.S zaterdag ga ik mijn Megane Cabrio uit 1997 ophalen , een knalgele .
Ik ben benieuwd hoe dit me gaat bevallen,ik heb net een oldtimer (Peugeot 404) verkocht en wilde wel eens wat anders..................... -- --

Rebecca Fontijn

jeeejjj nog een gele cabrio voel me steeds minder eenzaam  !-!  welkom alle nieuwkomers en hopelijk tot snel

Karin

Harm, jammer dat je weggaat bij de club en misschien tot ziens bij een van de meetingen.

Herman, welkom en veel plezier.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev