Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

Mariotjekroon

@Juul,

We hadden voor vandaag afgesproken dus kon netjes mijn geduld opbrengen. vandaag opgehaald dus en uiteraard open gereden..
Zometeen ff naar hoek van holland rijden... ( ben aan het kijken een restaurant over te nemen ) en dan meteen ff foto's maken voor hier.
Volgende week sta ik er mooi tussen in Spijkcityyyyy...

juul

!-! !-! we wachten dan de foto's af haha

Mariotjekroon

Kheb net iets meer verstand van auto's dan van computers en heb dus totaal geen idee hoe ik die dingen moet plaatsen hier...  l- :? :x

Edwin Postma

Foto's uploaden(bijvoorbeeld mijnalbum.nl)
Dan rechtermuisknop, eigenschappen, dan de link achter Adress(Url) kopieren.
dan pak je het tekentje met de monalisa erop(Als je een bericht plaatst boven de smiley's).
Dan plak je die link hier tussen [img ]http://Hier jou link[/img]. Dit zonder Spatie en dan heb jij een mooi plaatje :q
Hoop dat het duidelijk is voor je o-)
Truckertje

Mariotjekroon

Karin

Die foto's zijn in Hoek van Holland gemaakt, of zie ik dat verkeerd. Ziet er netjes uit je auto.

Mariotjekroon

@Karin,

Klopt inderdaad, daar zijn we heen gereden ( open ).
Thnx hij is bijna helemaal naar mijn zin, wil nog wel een paar aanpassingen doen op de auto.

* Beter geluidsinstallatie
* Andere wielen. ( iets groter maar niet te opzichtig )
* Windscherm ( behalve voor als mijn schoonmoeder wilt meerijden )
* Leder interieur
* Parrot.
* Sportievere uitlaat. ( heb er hier al eentje te koop zien staan  :) )

eddepet

Hallo allemaal.Ik ben edwin 45 jaar en woon in Uden.Helaas moet mijn huidige auto de deur uit vanwege de hoge kosten aan benzine/wegenbelasting.Dus op zoek naar een klein leuk autotje in een zeer bescheiden prijsklasse en daar kwam de megane er met kop en schouders qua looks er gewoon boven uit.Is tenminste geen saaie golf/astra ofzo waar ze je mee dood gooien op onder andere marktplaats.Het zal hoogst waarschijnlijk een phase 1 worden gezien de prijs en aangezien er een heleboel 1.6jes opstaan zal het waarschijnlijk ook die wel gaan worden (maar volgens mij is dat helemaal geen straf).Ik las alleen dat de koppakking wel eens voor problemen kan zorgen dus daar moet ik me nog eens goed over inlezen.Verder hoop ik hier veel te leren over deze auto zodat ik eventuele problemen zelf op kan lossen ipv naar de garage te hobbelen voor elk klein dingeteje  ;).Ik heb al een paar megane's gezien op marktplaats dus de zoektocht is in volle gang.

Groeten edwin.

Rohald

Welkom alvast Edwin.
Aangezien je nog op zoek bent, kan je misschien ook hier in de topic Aangeboden: Auto's kijken.
Het voordeel is dat je hier op de site nog wat geschiedenis van de auto kan afhalen !-!
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Remy P

matthew

Welkom en succes met je zoektocht Edwin

Karin

Welkom Edwin, succes met je zoektocht en veel plezier hier.

Edwin Postma

@esmahvt, nette cabrio.

@edwin, welkom. Mooie naam ;)
Truckertje

Mariotjekroon

2koe4u

Hoi, ik ben Richard en rij sinds maandag onderstaand gebakje

Uploaded with ImageShack.us

en ben er best blij mee. stond keurig 10km op de teller en ze zeiden meneer tegen me :) alleen de koffie smaakte me niet.

Na de krabbels en uitleg maar eens gaan rijden en de BOSE radio aangeslingert. niet gek geluid als je er 20 meter van af staat, van binnen wow!!

kortom hoi! en die wheelgap..... is daar wat aan te doen? hoeft niet meteen hellaflush ofzo maar 40 of 50 mm ofzo zou wel prettig zijn. kan dat op het bestaande onderstel of moet ik dan meteen een schroefset aanschaffen?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev