Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

Rohald

Mario en Karin: welkom en wie weet tot ziens op de rotterdamse wegen --
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Lazysnake

Ik ben Emiel
Woon in Friesland en heb meerdere Renaults nl. een Renault 5 uit 1989 en een renault 9 louisiane uit 1985
Sinds 23-01-2012 heb ik na veel ellende met een Fiat Palio weekend 1.6 16v G3 uit 1999 een Renault Megane RXI 1.6 16v G3 uit sept 2000
Dit is de auto die ik heb gekocht

Later meer

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Karin

Welkom Karin en Emiel, veel plezier hier.

Edwin Postma

Welkom karin en emiel.

@emiel: Was die 5 een gtt? Die vind ik echt super gaaf.
Truckertje

Bhuddymahn

Tot mijn verbazing hier nog niet voorgesteld, dus bij deze:

Ben Ivo, 20 jaar, studeer geneeskunde aan de VU in Amsterdam. Woon daar ook op kamers maar ben ook vaak in Delft te vinden (pa) en in Den Haag (vriend). Vrijwel direct na het halen van m'n rijbewijs (in 12 uur les, in 1 keer  :grin:) een Volkswagen Jetta mk2 1.3 CL aangeschaft voor 350 euro. Gekocht met 120000km en 2 jaar later verkocht met 155000 en een versleten koppeling voor 500 euro. Echt geweldige tijd mee gehad en dat ding ging maar niet kapot eigenlijk en had 0,0 olieverbruik, dat verbaasde me nog het meest. Prima eerste autootje, maar dan wil je na een tijdje toch meer... Op dezelfde dag dat ik m'n Jetta verkocht (29 december) stond op MP een mooie Mégane cabrio 1.6e te koop - had hiervoor ook al naar andere auto's gekeken, Daihatsu Applause, Renault 19 cabrio en nog wat ander grut - en ben meteen naar Amsterdam gegaan om te kijken hoe 'ie erbij stond. En dat was niet gek:
- APK tot juni
- nog een mooie kap met goed raampje
- motorisch klonk en reed 'ie prima
- de aandrijfassen moesten vervangen worden
- blanke lak op achterklep grotendeels weg (lak zit er nog, dus kan een keer overheen gespoten worden)
- 170000km op de teller
- onderhoudsboekjes erbij: distri gedaan bij 140000.
- en het mooie: de prijs. Heb er 700 eurotjes voor neergelegd.

Dit is m'n trots:

De 31e worden de aandrijfassen vervangen. Heb ze al binnen, 2e hands 70 euro, garage gevonden die ze voor 50 euro erop wil zetten. Dat geeft wel aan dat ik budget bezig ben, maar ik kan niet anders als student :P
Nu 3000km verder en eigenlijk zonder problemen, vind het een heerlijk comfortabele auto, heb alleen de MAP-sensorslang vervangen en 2 nieuwe voorbanden gemonteerd.

Sorry voor de lap tekst, hopelijk wel een beetje interessant  8) Merk dat er een hoop te vinden is op dit forum, steek er een hoop van op.

Edwin Postma

Welkom hier.
voor dar geld heb je een knappe wagen.
zijn weinig studenten die kunnen zeggen dat ze een cabrio hebben.
Truckertje

Roadkill (Michiel)

Nou verbazingwekkend,maar ik heb er gisteren nog met 1 staan praten...... (bij deze benoem ik de meg cabrio tot studentenvervoermiddel van 2012 :D )

Maar voor dat geld heb je echt een knappe hoor,enne budget auto rijden kan ook heel leuk zijn,en het maakt creatief!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin

Mariotjekroon

Ben net nog ff langs de dealer gereden en hij staat al helemaal klaar gepoetst en alles.....
Kan haast niet wachten tot het morgen is en ik hoop ZO dat het dan dit soort weer is want dan rijd mariotje al lekker opennnnnnn _o_ !-!

Karin

juul

@esmahvt  kon je hem dan niet gelijk meenemen

Roadkill (Michiel)

meestal moet je eerst betalen Juul :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

juul

I know maar hij stond al klaar en je mag er dan wel vanuit gaan dat ie het geld al klaar had staan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev