Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Univex

Hallo allemaal!

Ik ben Barry, 18 jaar en sinds 3 dagen in bezit van een Renault Megane Coupe 2.0 16v uit 2000.
Heb nog geen "autoverleden" maar ben van mijn 15e tot mijn 18e wel zeer fanatiek bezig geweest met scooters!
De basis kennis is al wel een beetje aanwezig maar ik hoop natuurlijk nog veel meer bij te leren.

Fijn dat dit forum bestaat!

mvg,

Barry

Nicole

Welkom allemaal! En veel plezier met de Megane's! !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Mojo

Hallo Allemaal,

Ben nieuw hier. Heb mij zojuist hier aangemeld en stel me dus gelijk even voor hier op het forum.

Ik ben: martijn

Hobby's
- Alles wat te maken heeft met wielen. Ik doe in de vrije tijd veel met fietsen, scooters e.d. Daarbij ook nog zo her en der een auto opknappen. Voorheen ook veel schade auto's gekocht, opgeknapt en gestyled.
- autopoetser in het weekend
- Motorrijden

Na vele vele toyota's, paar fiats ben ik nu bezig met mijn 2 renault. Voorheen had ik een 2001 Renault Scenic 2.0 RXi automaat. Deze heb ik, mede door mijn aanhoudende werkloosheid moeten verkopen. Een geluk hierbij is dat dus de 2 renault hierop is ingeruild.

Nu rijden we een 99-er Megane Cabrio 1.4. Donkerblauw van kleur en nog in zeer goede staat. Natuurlijk zijn er wel dingen, die even aangepakt moeten worden, maar dat vind ik niet erg. Qua opties heeft die niet veel.
- 15" brock velgen
- Verlaagd +/- 30 mm.
- Alpine radio (maar die is niet al te best meer)
Van binnen is de auto nog nog zeer goed! geen gaten, beschadigingen of kapotte delen. Ook de kap is nog schadevrij!

Vorige week heb ik te horen gekregen dat ik per 1 maart weer aan het werk kan. Dit als verkoop buitendienst bij een groothandel in scooters. Mooier kon het gewoon niet. Verkopen waar ik in mijn vrije tijd het meest mee bezig ben.

Foto's moet ik nog even maken van mij auto. Hij is al wel gepoetst. 3 laags behandeling en een conditioner voor de softtop.

Qua wijzigingen wil ik niet zoveel doen.
- nieuwe radio met een goede composet
- andere wielen eronder

Ik hoop dat ik hier veel kan leren over deze mooie auto! Natuurlijk tips-tricks, how to's en (zwakke) aandachtspunten zijn zeker welkom!

Rogier

Welkom martijn !-! en succes met je carbio

Erwin Haanen

Hallo

zoals sommige al weten ben ik al een jaartjuh ofzo actief op t forum,maar bij deze heb ik me dus ook aangemeld om lid te zijn.

Ik ben Erwin Haanen aka blueangel
Ik ben woonachtig in Lanaken,limburg,Belgie
Ik ben 28 jaar ,tot 7 maart dan begin ik over te hellen naar de 30 hahahaha

Ik heb in verschillende auto`s gereden ,omdat ik altijd naar een ander merk wou overstappen,totdat ik mijn vorige auto gekocht had de meg2sedan.
en nu ben ik verder gegaan in de renault groep.
Moest van mn vrouw een cabrio kopen en ik wou een renault dusja keuze snel gemaakt

renault megane coupe-cabriolet 1500dci 110 fap met genoeg erop en eraan.

Verdere hobby`s tjah playstation ,klussen in ons stulpje,mmm online proberen onderdelen te vinden voor mn meg.

Als er nog vragen  zijn hoor ik het wel
megane 4 station 1200 gtline

Rogier

Rick Santbergen

Welkom, megane 3 kunnen we goed gebruiken.
Nog plannen met de cabrio?

Joey Voormolen

Welkom plannen met de velgen klinken in ieder geval goed.
Lowered M3C GT

Erwin Haanen

jah je kent het wel e ,1000 in 1 plannen ,zoveel willen,zo weinig geld,en zo weinig nu nog te krijgen.
megane 4 station 1200 gtline

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

JWvanOmmen

Hey there, vandaag geregistreerd omdat ik informatie zocht over het inbouwen van mijn audio set.

Ben Jw van ommen, 24 jaar. Heb sinds twee weken een renault megane rs f1 editie gekocht 2006. Ben er heel erg blij mee =)
Mijn vorige auto was een vw polo GTI 2007, dit was ook een rap bakkie met 200 pk na chip, maar deze megane nu met 280 pk en dat onderstel is wel weer even een klasse hoger. Nu nog hopen dat het inbouwen van mijn bestelde geluidssetje gaat lukken :P

Nicole

Welkom allemaal, veel plezier met jullie megane's én op het forum !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Joey Voormolen

welkom JW,

Mogen we foto's van de sportbak ;)
Lowered M3C GT

JWvanOmmen

Absoluut, ik zal ze er van het weekend even opzetten =)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev